User profile picture

Prof. Dr. MEHMET İSMAİL YAĞCI



  • Yöksis ID 21223
  • Researcher ID K24402015
  • ORCID ID 0000-0002-7293-4246
  • Scopus ID
  • Scholar ID A3dUVOMAAAAJ

Birim

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Pazarlama
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Uluslararası Pazarlama, Reklam, Hizmet Pazarlaması

25

MAKALE

Detay

10

BİLDİRİ

Detay

9

PROJE

Detay

17

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Examining the Relationship Between the Level of Cognitive Dissonance Experienced and Customer Satisfaction: A Management and Marketing Perspective
Transnational Marketing Journal, vol. 10, no. 2, pp. 215–234 Link 2022
GÖSTERİŞÇİ TÜKETİMİN VE MOTİVASYONLARININ YAŞ KUŞAKLARI EKSENİNDE İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 479–507 Link 2021
EXAMINING THE CONSPICUOUS CONSUMPTION AND MOTIVATIONS IN TERMS OF GENERATIONS
JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY, vol. 8, no. 1, pp. 479–507 Link 2021
HİZMET BAŞARISIZLIĞININ BÜYÜKLÜĞÜ HİZMET TELAFİSİ ETKİNLİĞİNİ ETKİLER Mİ?
Beykoz Akademi Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 180–198 Link 2020
In Search of Consumer's Black Box: A Bibliometric Analysis of Neuromarketing Research
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 1, pp. 101–134 Link 2018

Son 5 Bildiri

Instagram Etkileyicileri Takipçilerinin Satın Alma Davranışını Nasıl Etkiliyor?
25. Pazarlama Kongresi (30.06.2021 - 30.06.2021) Link 2021
KAMU KURUMLARINDA İŞE ALIŞTIRMA(ORYANTASYON) VE KARİYER YÖNETİMİ:BİR KAMU ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
1. ULUSLARARASI İZMİR İKTİSAT KONGRESİ (15.02.2020 - 16.02.2020) Link 2020
Examining the Relationship Between the Level of Cognitive Dissonance Experienced and Customer Satisfaction
I.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDEDAVRANIŞ TEMELLİ ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU (13.02.2020 - 15.02.2020) Link 2020
Fiyat İndirimlerinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Olay ve Kıtlık Mesajlarının Düzenleyici Rolü
24. Pazarlama Kongresi (01.05.2019 - 04.05.2019) Link 2019
Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını Ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması
3rd International Congress on Political, Economic and Social Studies (09.11.2017 - 11.11.2017) Link 2017