Sınıf öğretmenlerinin çocuk resimlerine yönelik yaklaşımları ve görsel sanatlar öğretimine yönelik tutumlarının incelenmesi
METİN AKBAŞLI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sürdürülebilir çevre eğitimine yönelik tutumları ile biyoçeşitlilik okuryazarlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
TUNCAY YILMAZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Sorgulama döngüsüne dayalı steam etkinliklerinin ilkokul öğrencilerinin motivasyonları ve bütüncül öğrenmeleri açısından incelenmesi
NAZİRE EFECAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Oyunlaştırılmış ters yüz sınıf modelinin ilkokul öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimlerine, problem çözme becerilerine ve fen öğrenme motivasyonlarına etkisinin incelenmesi
ÜMİT GAZİ UÇAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Sınıf öğretmenlerinin eğitici çizgi romanlar ile ilgili görüşleri
DİLA LEYLAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Fen öğretiminde dijital öykü kullanımının öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, dijital okuryazarlık seviyelerine ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi
BAŞAK KASAP
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
3. ve 4. sınıf fen bilimleri ders kitaplarındaki soruların yenilenmiş bloom taksonomisi bilişsel süreç boyutuna göre incelenmesi
BEREN KIŞOĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Türkiye'de yayınlanmış 5-8 yaş resimli çocuk kitaplarının biçim, resim ve içerik açısından incelenmesi
ESİN DÖNMEZLER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Zekâ oyunlarının, 4. sınıf öğrencilerinin problem çözmeye ilişkin karar verme becerisine, sabırlı davranış göstermesine ve okul doyumuna etkisinin incelenmesi
MEHMET ESEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı