Doç. Dr. FUAT SERKAN SAY
- Yöksis ID 41329
- Researcher ID G-6201-2016
- ORCID ID 0000-0002-0917-8660
- Scopus ID 57103501800
- Scholar ID rBuTWywAAAAJ&hl
- E-posta serkansay@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42117, 77405
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Son 5 Makale
Capturing the Experience: How Digital Media Affects Memory Retention in Museum Education
BEHAVIORAL SCIENCES, vol. 15, no. 9, pp. 1247– Link 2025
Öğretmen Özerkliği Motivasyonu Etkiler mi? Sınıf Öğretmenleri Üzerine Bir İnceleme
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD), vol. 9, no. 3, pp. 662–678 Link 2025
Capturing the Experience: How Digital Media Affects Memory Retention in Museum Education
Behavioral Sciences, vol. 15, no. 9, pp. 1247– Link 2025
Digital literacys role as a mediator in the impact of e-health literacy on sexual health literacy
Heliyon, vol. 11, no. 9, pp. e43304– Link 2025
Customized Insulation Strategies for Türkiye: Life Cycle Cost Analysis and Impact on Business Competitiveness
BUILDINGS, vol. 15, no. 8, pp. 1252– Link 2025
BEHAVIORAL SCIENCES, vol. 15, no. 9, pp. 1247– Link 2025
Öğretmen Özerkliği Motivasyonu Etkiler mi? Sınıf Öğretmenleri Üzerine Bir İnceleme
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD), vol. 9, no. 3, pp. 662–678 Link 2025
Capturing the Experience: How Digital Media Affects Memory Retention in Museum Education
Behavioral Sciences, vol. 15, no. 9, pp. 1247– Link 2025
Digital literacys role as a mediator in the impact of e-health literacy on sexual health literacy
Heliyon, vol. 11, no. 9, pp. e43304– Link 2025
Customized Insulation Strategies for Türkiye: Life Cycle Cost Analysis and Impact on Business Competitiveness
BUILDINGS, vol. 15, no. 8, pp. 1252– Link 2025
Son 5 Bildiri
Eğitim-Öğretim Odağında Öğretmen Liderliği
6. Liderlik Akademisi ve Yönetim Kongresi (03.09.2025 - ) Link 2025
Sınıf Öğretmeni Adaylarının 21. Yüzyıl Teknoloji Okuryazarlık Becerileri İle Eğitimde Dijital Dönüşüme İlişkin Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Motivasyonları İle Öğretmen Özerkliği Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Sınıf Öğretmenlerini Adaylarının Mesleki Sabır Düzeyleri İle Öğretmenlik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Investigation Of Teacher Candidates' Sustainable Earthquake Awareness Levels
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023
6. Liderlik Akademisi ve Yönetim Kongresi (03.09.2025 - ) Link 2025
Sınıf Öğretmeni Adaylarının 21. Yüzyıl Teknoloji Okuryazarlık Becerileri İle Eğitimde Dijital Dönüşüme İlişkin Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Motivasyonları İle Öğretmen Özerkliği Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Sınıf Öğretmenlerini Adaylarının Mesleki Sabır Düzeyleri İle Öğretmenlik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Investigation Of Teacher Candidates' Sustainable Earthquake Awareness Levels
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023