
Doç. Dr. FUAT SERKAN SAY
- Yöksis ID 41329
- Researcher ID G-6201-2016
- ORCID ID 0000-0002-0917-8660
- Scopus ID 57103501800
- Scholar ID zkJC8b4AAAAJ&hl
- E-posta serkansay@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42117, 77405
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Son 5 Makale
Exploring the Relation: Does Forgiveness Enhance Interpersonal Problem Solving?
BEHAVIORAL SCIENCES, vol. 15, no. 1, pp. 35– Link 2025
Exploring the Relation: Does Forgiveness Enhance Interpersonal Problem Solving?
Behavioral Sciences, vol. 15, no. , pp. – Link 2025
A Step towards Sustainable Education: Does an Entrepreneurial Teacher Nurture Creativity?
SUSTAINABILITY, vol. 16, no. 18, pp. 7948–17 Link 2024
Examining Teachers' Computational Thinking Skills, Collaborative Learning, and Creativity Within the Framework of Sustainable Education
SUSTAINABILITY, vol. 16, no. 22, pp. – Link 2024
Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Modelinin İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine, Problem Çözme Becerilerine Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 1–18 Link 2023
BEHAVIORAL SCIENCES, vol. 15, no. 1, pp. 35– Link 2025
Exploring the Relation: Does Forgiveness Enhance Interpersonal Problem Solving?
Behavioral Sciences, vol. 15, no. , pp. – Link 2025
A Step towards Sustainable Education: Does an Entrepreneurial Teacher Nurture Creativity?
SUSTAINABILITY, vol. 16, no. 18, pp. 7948–17 Link 2024
Examining Teachers' Computational Thinking Skills, Collaborative Learning, and Creativity Within the Framework of Sustainable Education
SUSTAINABILITY, vol. 16, no. 22, pp. – Link 2024
Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Modelinin İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine, Problem Çözme Becerilerine Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 1–18 Link 2023
Son 5 Bildiri
Sınıf Öğretmeni Adaylarının 21. Yüzyıl Teknoloji Okuryazarlık Becerileri İle Eğitimde Dijital Dönüşüme İlişkin Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Motivasyonları İle Öğretmen Özerkliği Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Sınıf Öğretmenlerini Adaylarının Mesleki Sabır Düzeyleri İle Öğretmenlik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Investigation Of Teacher Candidates' Sustainable Earthquake Awareness Levels
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023
Investigation Of Teacher Candidates' Objectives To Perform Out Of School Learning Activities
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Motivasyonları İle Öğretmen Özerkliği Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Sınıf Öğretmenlerini Adaylarının Mesleki Sabır Düzeyleri İle Öğretmenlik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Academic Studies on Education and Culture (ISASEC 2024) (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Investigation Of Teacher Candidates' Sustainable Earthquake Awareness Levels
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023
Investigation Of Teacher Candidates' Objectives To Perform Out Of School Learning Activities
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023