İngilizce, B, Diğer, 71.25
İngilizce, E, KPDS, 56,25
İngilizce, E, YDS, 55
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
ÖNLİSANS | HEMŞİRELİK | KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1994 |
LİSANS | OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
YÜKSEK LİSANS | OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2006 |
DOKTORA | EV EKONOMİSİ (ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 2011 |
LİSANS TAMAMLAMA | HEMŞİRELİK PR. (SAĞLIK LİSANS TAMAMLAMA) | İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ | 2017 |
ÖNLİSANS | ADALET | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | 2020 |
LİSANS | ÇOCUK GELİŞİMİ | İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ | 2022 |
1. ANNE BABA EĞİTİMİNİN BEŞ–ALTI YAŞ ÇOCUĞA SAHİP ANNE BABALARIN ÇOCUK YETİŞTİRME TUTUM VE DAVRANIŞLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ Danışman: Dr. Prof. Dr. Figen GÜRSOY, Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ev Ekonomisi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2011.
http://acikarsiv.ankara.edu.tr/.../Emine%20YILMAZ%20BO">http://acikarsiv.ankara.edu.tr/.../Emine%20YILMAZ%20BO
1. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 6 Yaş Çocuklarının Sayı ve İşlem Kavramlarını Kazanmalarında Müzikli Oyun Etkinliklerinin Kullanılmasının Etkisi Danışman: Dr. Ayperi DİKİCİ SIĞIRTMAÇ, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, 2006.
Theses_002.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
YARD. DOÇ. DR. | KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ | 2012-03-19 - 2012-08-14 |
YARD. DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2012-08-17 - 2018-03-06 |
DOÇ.DR | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-12-01 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
KOMİSYON ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYELİĞİNE YÜKSELTİLME VE ATANMA ÖLÇÜTLERİ KOMİSYONU | 2023-02-01 - Devam ediyor | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | KADIN SORUNLARINI ARASTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ | 2023-10-10 - 2026-09-14 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2023-02-28 - 2026-02-28 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2023-02-28 - 2026-02-28 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2023-02-28 - 2026-02-28 | |
KOMİSYON ÜYESİ | BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ KOMİSYONU | 2023-02-23 - 2027-02-23 | |
KOMİSYON ÜYESİ | AKADEMİK TEŞVİK DÜZENLEME, DENETLEME VE İTİRAZ KOMİSYONU | 2022-12-20 - 2024-12-20 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | GENÇLİK BİLİM SANAT UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2022-03-18 - 2025-01-10 | |
KOMİSYON ÜYESİ | ÖĞRENCİ TOPLULUKLARI KOMİSYONU | 2022-03-10 - 2023-09-10 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2021-12-18 - 2024-12-18 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2021-12-18 - 2024-12-18 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2021-12-18 - 2024-12-18 | |
KOMİSYON ÜYESİ | AKADEMİK TEŞVİK DÜZENLEME, DENETLEME VE İTİRAZ KOMİSYONU | 2020-11-02 - 2022-11-02 | |
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2020-03-10 - 2023-02-28 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2020-03-10 - 2023-02-28 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-02-28 - 2023-02-28 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-12-18 - 2021-12-18 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-12-18 - 2021-12-18 | |
ÜYE | MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU | ME.Ü. SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-03-09 - 2021-01-21 |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-12-02 - 2018-12-02 |
YARD. DOÇ. DR. | ANABİLİM DALI BAŞKANI | KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ | 2012-03-19 - 2012-08-14 |
2022
1. YILMAZ BOLAT, E.; TAŞKAYA, S. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sinektik Tekniği Hakkındaki Görüşleri. IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2022, 11, 29-55. 0 + 0
2024
1. YILMAZ BOLAT, E.; ŞAHİN, L.; ERDAL, M. AN EXPLORATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS' PERSPECTIVES ON CHILDREN'S RIGHTS. BEHAVİORAL SCİENCES AND LAW, 2024, 42, -. 1000 + 0 10.1002/bsl.2659
2017
4. YILMAZ BOLAT, E. BEŞ YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN RESİMLERİNİN GELİŞİMSEL BAĞLAMDA İNCELENMESİ. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİA SOCİAL SCİENCES,, 2017, 8, 1761-1776. 200 + 0 Publications_005.pdf
3. YILMAZ BOLAT, E. Preschool Teachers’ Perspectives Regarding Inclusive Education Practices: Mersin Sample . JOURNAL OF EDUCATİON AND PRACTİCE, 2017, 8, 56-66. 200 + 0 http://iiste.org/Journals/index.php/JEP/article/view/40418/41568 Publications_010.pdf
2. Yilmaz Bolat, E. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ETKİNLİKLERİ KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ. İDİL SANAT VE DİL DERGİSİ, 2017, 6, 2073-2096. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.7816/idil-06-35-11 Publications_011.pdf
1. YILMAZ BOLAT, E.; DAL, S. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK ÇALIŞMALARINDA AİLE KATILIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. ANADOLU EĞİTİM LİDERLİĞİ VE ÖĞRETİM DERGİSİ, 2017, 5, 42-62. 200 + 0 http://dergipark.gov.tr/download/article-file/392390 Publications_015.pdf
2022
7. YILMAZ BOLAT, E.; Ataşoğlu, F. Okul Yöneticileri ve Öğretmen Yeterliliklerinin İncelenmesi. ASYA STUDİES, 2022, 6, 1-10. 100 + 0
6. ATA, N.; YILMAZ BOLAT, E. Okul Öncesi Eğitim Programındaki Aylık Eğitim Planı ve Yarım Günlük Eğitim Akışındaki Genel Değerlendirme Çalışmalarının İncelenmesi. ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2022, 13, 12-27. 100 + 0
5. YILMAZ BOLAT, E.; ERDAL, M. Nüfus Politikası Aracı Olarak Gelir Vergisi Uygulaması. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ, 2022, 6, 126-138. 100 + 0
2018
4. YILMAZ BOLAT, E. Anne Baba Tutumlarının Çocukların Sosyal Becerileri ÜzerindekiEtkisi. ULUSLARARASI ÇOCUK EDEBİYATI VE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ (ÇEDAR), 2018, 2, 32-38. 100 + 0
2017
3. YILMAZ BOLAT, E.; DAL, S. Okul öncesi eğitimde okuma yazmaya hazırlık çalışmalarında aile katılımına ilişkin öğretmen görüşleri. ANADOLU EĞİTİM LİDERLİĞİ VE ÖĞRETİM DERGİSİ, 2017, 5, 42-62. 100 + 0
2015
2. Yılmaz Bolat, E. 1-4 Yaş Arası Çocuğa Sahip Annelerin Tuvalet Eğitimi Kazandırma Konusunda Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2015, 1, 53-67. 100 + 0 http://dergipark.ulakbim.gov.tr/huner Publications_006.pdf
1. YILMAZ BOLAT, E. 4-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGES’ EDUCATİON AND TEACHİNG, 2015, UDES 2015, 706-722. 100 + 0 http://ijlet.com/Makaleler/495686907_Emine%20YILMAZ%20BOLAT.pdf Publications_002.pdf
2023
3. ATA, N.; YILMAZ BOLAT, E. Investigation of Risk Situations of Special Learning Disability in Preschool Period in Terms of Various Variables. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2023, 52, 916-952. 100 + 0 10.14812/cuefd.1322093
2022
2. YILMAZ BOLAT, E.; KOYUNCU, M. INVESTIGATIONS OF PRESCHOOL TEACHERS’ VIEWS ON LEARNING CENTRES IN PRESCHOOL EDUCATION. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2022, 9, 1-16. 100 + 0
2020
1. YILMAZ UYSAL, S.; ÇIĞ, O.; YILMAZ BOLAT, E. The impact of a short-term nature-based education program on young children’s biophilic tendencies. İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2020, 19, 1729-1739. 100 + 0 10.17051/ilkonline.2020.734968
1. YILMAZ BOLAT, E. PRESCHOOL TEACHERS’ PERSPECTIVES REGARDING INCLUSIVE EDUCATION PRACTICES:MERSIN SAMPLE. JOURNAL OF EDUCATİON AND PRACTİCE, , 8, 56-66. 100 + 0
2017
1. YILMAZ BOLAT, E. PRESCHOOL TEACHERS’ VIEWS TOWARD HOME VISITS IN THE ACTIVITY OF FAMILY PARTICIPATION WITHIN THE PRESCHOOL CURRICULUM. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2017, 3, 295-316. 100 + 0 10.5281/zenodo.1117949 Publications_016.pdf
2023
13. ATA, N.; YILMAZ BOLAT, E. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Okul Müdürünün Öğretimsel Liderlik Rolünün İncelenmesi. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2023, 23, 2299-2324. 200 + 0
2022
12. YILMAZ BOLAT, E.; ERDAL, M. İDARİ YAPTIRIM OLARAK ÇEVREYİ KİRLETME KABAHATİ. ADALET DERGİSİ, 2022, 68, 633-653. 200 + 0
2020
11. YILMAZ UYSAL, S.; YILMAZ BOLAT, E.; Gölcük, İ. Erken Çocukluk Döneminde Uygulanan Çevre Eğitim Programının Çocukların ÇevreyeKarşı Tutumları Üzerindeki Etkisi. YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 17, 557-578. 200 + 0 10.33711/yyuefd.693833
2019
10. YILMAZ BOLAT, E. Okul öncesi öğretmenlerinin okuma yazmaya hazırlık çalışmaları konusundaki görüşleri. TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 2019, 23, 271-286. 200 + 0
2018
9. YILMAZ BOLAT, E. SÜREĞEN HASTALIĞI OLAN ÇOCUKLAR VE HASTANE OKULLARI. MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 2018, 47, 163-185. 200 + 0
2017
8. YILMAZ BOLAT, E. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OBADER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ. TURKİSH STUDİES SOSYAL BİLİMLER, 2017, 12, 603-616. 200 + 0 http://www.turkishstudies.net/Makaleler/1232199_33Y%C4%B1lmazBolatEmine-sos-603-616.pdf Publications_013.pdf
7. YILMAZ BOLAT, E.; ATA, N. Kaynaştırma Eğitimi Uygulamaları Hakkında Okul Yöneticilerinin Görüşleri. KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , 2017, 7, 165-185. 200 + 0 http://dergipark.gov.tr/kilissbd/issue/33138/358406 Publications_012.pdf
6. YILMAZ BOLAT, E. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ALAN 5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN VELİLERİNİN OKULA HAZIRBULUNUŞLUK DAVRANIŞLARI VE OKUL OLGUNLUĞU İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ . TURKİSH STUDİES EĞİTİM BİLİMLERİ, 2017, 12, 589-604. 200 + 0 http://www.turkishstudies.net/Makaleler/1286565023_33Y%C4%B1lmazBolatEmine-egt-589-604.pdf Publications_014.pdf
2016
5. YILMAZ BOLAT, Y.; GÜRSOY, P.; STROM, P. Öğretmen Olarak Anne Baba Envanteri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 12, 961-970. 0 + 0 http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000196649/5000178824 Publications_007.pdf
2014
4. ÖZSIRKINTI, D.; AKAY, C.; YILMAZ BOLAT, E. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programı Hakkındaki Görüşleri (Adana İli Örneği). . AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2014, 15, 313-331. 200 + 0 Publications_003.pdf
2011
3. Yılmaz Bolat, E.; Gürsoy, F. Beş–Altı Yaş Grubu Çocuğa Sahip Anne Babaların Çocuk Yetiştirme Tutum ve Davranışlarında Anne Baba Eğitiminin Etkisinin İncelenmesi. ÇAGDAS EGİTİM DERGİSİ, 2011, 386, 23-30. 200 + 0 http://eds.a.ebscohost.com/eds/detail/detail?vid=6&sid=e2a188f3-c4f2-43f1-95c3-d2bea3ef2819%40sessionmgr4004&hid=4202&bdata=Jmxhbmc9dHImc2l0ZT1lZHMtbGl2ZSZzY29wZT1zaXRl#AN=62530750&db=edo Publications_004.pdf
2008
2. Yılmaz, E.; Dikici Sığırtmaç, A. İLKÖĞRETİM BİRİNCİ SINIFA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN İLK OKUMA YAZMAYA GEÇİŞ SÜRELERİNİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ALMA DURUMUNA GÖRE İNCELENMESİ. ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ, 2008, 33, 30-36. 200 + 0 http://eds.a.ebscohost.com/eds/detail/detail?vid=5&sid=e2a188f3-c4f2-43f1-95c3-d2bea3ef2819%40sessionmgr4004&hid=4202&bdata=Jmxhbmc9dHImc2l0ZT1lZHMtbGl2ZSZzY29wZT1zaXRl#db=edo&AN=31240620 Publications_001.pdf
2006
1. Yılmaz Bolat, E.; Dikici Sığırtmaç, A. Sayı ve İşlem Kavramı Kazanımında Müzikli Oyunların Etkisi. EGE EĞİTİM DERGİSİ, 2006, 7, 43-56. 200 + 5 http://egitim.ege.edu.tr/efdergi Publications_008.pdf
2016
2. YILMAZ BOLAT, E. Beş-Altı Yaş Grubu Çocuğa Sahip Annelerin Çocuk Yetiştirme Tutumlarının Bazı Demografik Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi. TURKİSH JOURNAL OF PRİMARY EDUCATİON, 2016, 1, 54-65. 100 + 0
1. YILMAZ BOLAT, E.; KAHVECİ, D. 4-6 Yaş Grubu Çocukların Bazı Değişkenlere Göre Sosyal Becerilerinin Karşılaştırılması. TURKİSH JOURNAL OF PRİMARY EDUCATİON, 2016, 1, 14-25. 100 + 0
1. YILMAZ BOLAT, E. Child Development and Education with 21st Century Competencies, ISBN: 978-625-6707-11-5, BIDGE Publications, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, , , 2023. 0
1. YILMAZ BOLAT, E.; ÖZGÜN, Ö. RESEARCHES ON SCIENCE AND ART iN 21 ST CENTURY TURKEY, ISBN: 978-605-288-062-3, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 2999 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2017. 250
http://www.gecekitapligi.com
1. YILMAZ BOLAT, E. Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, ISBN: 978-605-170-229-2, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, , 2018. 4500
2. YILMAZ BOLAT, E. FARKLI ÜLKELERDE ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ, ISBN: 978-625-7052-93-1, PEGEM Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 407 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
3. YILMAZ BOLAT, E. Erken Çocuklukta Özel Eğitim ve Kaynaştırma, ISBN: 978-625-7228-29-9, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 383 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
4. YILMAZ BOLAT, E. FARKLI ÜLKELERDE ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ, ISBN: 978-625-7052-93-1, PEGEM Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 407 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
5. YILMAZ BOLAT, E. Erken Çocukluk Eğitiminde Orman Pedagojisi El Kitabı, ISBN: 978-625-406-302-2, Nobel Yayın, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 294 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
6. YILMAZ BOLAT, E. Çocukta Hareket Gelişimi ve Eğitimi, ISBN: 978-625-7880-06-0, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 241 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
7. YILMAZ BOLAT, E. ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA, ISBN: 978-605-033-108-0, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 11 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2019. 0
1. YILMAZ BOLAT, E. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE AİLE EĞİTİMİ VE KATILIMI, ISBN: 978-975-2435-45-2, EĞİTEN KİTAP, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 104 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2017. 500
1. Yılmaz Bolat, E.; Özgün, Ö. Aile eğitimi ve okul öncesinde aile katılımı, ISBN: 978-605-4551-02-6, Vize Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 2000, 31 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2011. 125
2. Yılmaz Bolat, E. Okul Öncesi Eğitimde Materyal Tasarımı, ISBN: 978-605-4757-95-4, Eğiten Kitap, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 250
http://www.egitenkitap.com/OKUL-ONCESI-EGITIMDE-MATERYAL-TASARIMI,PR-79.html
3. YILMAZ BOLAT, E. ANNE ÇOCUK SAĞLIĞI VE BESLENMESİ, ISBN: 978-605-9877-33-6, HEDEF CS YAYINCILIK VE MÜHENDİSLİK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 20 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 250
4. Yılmaz Bolat, E. Eğitim Psikolojisi, ISBN: 978-605-4454-90-7, Karahan, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 33 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2013. 250
5. YILMAZ BOLAT, E. ANNE ÇOCUK SAĞLIĞI, ISBN: 978-605-9877-35-0, HEDEF CS YAYINCILIK VE MÜHENDİSLİK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 21 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 250
1. YILMAZ BOLAT, E. ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, ISBN: 978-605-9763-28-8, İzge Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 17 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
2. YILMAZ BOLAT, E. EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, ISBN: 978-605-4454-90-7, KARAHAN KİTABEVİ, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2017. 0
8. YILMAZ BOLAT, E.; TAŞKAYA, S.; GÜRSOY, F., Okul Öncesi Eğitimde Aile Eğitim Etkinliklerine YönelikÖğretmenlerin Bakış Açıları. 1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), 2018-11-22, 2018-11-25, , , . 200
7. YILMAZ BOLAT, E.; ÜNAL, K., Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 60-66 Ay Arası Çocukların Resimlerinde Yer Verdikleri Aile İle İlgili Kavramların Değerlendirilmesi. 1. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, . 200
6. YILMAZ BOLAT, E., Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Değerlendirilmesi. 1. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2018-09-13, 2018-09-15, Mersin, Türkiye, . 200
5. YILMAZ BOLAT, E., Anne Baba Tutumlarının Çocukların Sosyal Becerileri Üzerindeki Etkisi. 1. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2018-09-13, 2018-09-15, Mersin, Türkiye, . 200
4. YILMAZ BOLAT, E., Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Sınıf İçi Eğitim Ortamlarının Değerlendirilmesi: Mersin İli Örneği. IV. ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASINDA EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2018-06-27, 2018-06-30, Bakü, Azerbaycan, . 200
3. YILMAZ BOLAT, E., Dört Altı Yaş Grubu Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Çocuk Yetiştirme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2018-06-27, 2018-07-30, Bakü, Azerbaycan, . 200
2. YILMAZ BOLAT, Y.; ÜLKÜ, P., BEŞ YAŞ ÇOCUKLARINDA RESİMLER ARACILIĞIYLA MESLEKİ ALGI . VIII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 2016-05-05, 2016-05-08, ÇANAKKALE, Türkiye, 2016. 0
Scientific_Meetings_004.pdf
1. YILMAZ BOLAT, Y., OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA AİLE KATILIM ETKİNLİKLERİ KONUSUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ . VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2016-05-05, 2016-05-08, ÇANAKKALE, Türkiye, 2016. 0
Scientific_Meetings_003.pdf
1. SIĞIRTMAÇ, A.; YILMAZ BOLAT, E.; SOLAK, N., Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Verilen Bilgisayar Destekli Eğitimin Genel Durumu ve Öğretmenlerin Görüşleri. Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Geleceği Sempozyumu, 2006-06-27, 2006-06-30, GİRNE, KKTC, . 100
19. YILMAZ BOLAT, E., OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜNDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN MESLEĞE BAKIŞ AÇILARI. 3. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2019-10-31, 2019-11-02, Mersin, Türkiye, 2019. 100
https://mersinsempozyumu.mersinakademi.com.tr/
18. YILMAZ BOLAT, E.; KOYUNCU, M., OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DRAMA ETKİNLİKLERİNİ PLANLAMA, UYGULAMA VE DEĞERLENDİRME YETERLİLİKLERİ. 30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi’, 2019-10-24, 2019-11-27, ADANA, Türkiye, 2019. 100
https://dramacongress2019.cu.edu.tr/
17. YILMAZ BOLAT, E.; YILMAZ, S.; ÇIĞ, O., Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Ücretsiz Dağıtılan El Ele I-II-III Kitaplarının Okul Öncesi Eğitim Programı Açısından İncelenmesi. 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2019-10-02, 2019-10-05, KARS, Türkiye, 2019. 100
https://iecec-uoek.org/
16. YILMAZ, S.; ÇIĞ, O.; YILMAZ BOLAT, E., Doğaya Dayalı Eğitim Programının Küçük Çocukların Biyofilik Eğilimleri Üzerindeki Etkinliğinin İncelenmesi: Yarı Deneysel Bir Çalışma. 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2019-10-02, 2019-10-05, KARS, Türkiye, 2019. 100
https://iecec-uoek.org/
15. YILMAZ BOLAT, E.; TAŞKAYA, S., Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitimde Sinektik Yöntemi Hakkındaki Görüşleri. II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019-09-12, 2019-09-14, Denizli, Türkiye, 2019. 100
https://www.i-sasec.org/
14. YILMAZ BOLAT, E., Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyunu Öğretim Yöntemi Olarak Kullanma Durumları ve Oyun Yöntemi Hakkındaki Görüşleri. II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019-09-12, 2019-09-14, Denizli, Türkiye, 2019. 100
https://www.i-sasec.org/
13. Koyuncu, M.; Yılmaz Bolat, E., Okul Öncesi Eğitim Kurumlarındaki Öğrenme Merkezlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri. VI. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, 2019. 100
Scientific_Meetings_015.pdf
12. Koyuncu, M.; Yılmaz Bolat, E.; Çığ, O., Okul Öncesi Öğretmenlerinin Örgütsel Güven, Yenilikçilik ve Lider Üye Desteğinin İş Performansı ve Tatminleri Üzerindeki Etkisi. VI. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, 2019. 100
Scientific_Meetings_001.pdf
11. YILMAZ BOLAT, E., Okul Öncesi Öğretmenlerinin Ev Ziyaretlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. 3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2017-10-26, 2017-10-28, KAHRAMANMARAŞ, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_013.pdf
10. YILMAZ BOLAT, E., OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OBADER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR), 2017-10-19, 2017-10-21, ANKARA, Türkiye, 2017. 100
9. YILMAZ BOLAT, E., KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARI HAKKINDA OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR), 2017-10-19, 2017-10-21, ANKARA, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_009.pdf
8. YILMAZ BOLAT, E., Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmaları Konusunda Görüşleri: Mersin İli Örneği. 5.ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, 2017-10-18, 2017-10-21, ANKARA, Türkiye, 2017. 100
7. YILMAZ BOLAT, E.; DAL, S., OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK ÇALIŞMALARINDA AİLE KATILIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, 2017-10-05, 2017-10-08, MUĞLA, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_014.pdf
6. YILMAZ BOLAT, E., OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ETKİNLİKLERDE YÖRESEL ÇOCUK OYUNLARINA YER VERME DURUMLARI. 1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 2017-09-18, 2017-09-24, MALAGA, İspanya, 2017. 100
Scientific_Meetings_011.pdf
5. YILMAZ BOLAT, E., OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: MERSİN İLİ ÖRNEĞİ. 1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 2017-09-18, 2017-09-24, MALAGA, İspanya, 2017. 100
4. Yılmaz Bolat, E., 2-4 Yaş Arası Çocuğa Sahip Annelerin Tuvalet Eğitimi Kazandırma Konusunda Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi. 4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2015-09-02, 2015-09-05, Ankara, Türkiye, 2015. 100
http://okuloncesikongresi.org/
3. Yılmaz Bolat, E., Okul Öncesi Dönemde Yabancı Dil Öğretimi Hakkında Öğretmen Görüşleri. 1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 2015-05-28, 2015-05-30, Nevşehir, Türkiye, 2015. 100
http://udes.nevsehir.edu.tr/tr/sempozyum-cagrisi
2. Yılmaz Bolat, E.; Gürsoy, F.; Strom, R., Öğretmen Olarak Anne Baba Envanteri: Geçerlik Güvenirlik Çalışması. 3.Okul öncesi Kongresi, 2012-09-12, 2012-09-15, Adana, Türkiye, 2012. 100
http://egitim.cu.edu.tr/ooeken
1. Yılmaz Bolat, E.; Özgün, Ö.; Erden, Ş.; Aydilek Çiftçi, M., Alt Sosyo Ekonomik Gruptaki Türk Babalara Baba Eğitiminin Etkileri. Avrupa Eğitim Araştırmaları, 2011-09-12, 2011-09-16, Berlin, Almanya, 2011. 95
Scientific_Meetings_008.pdf
2. YILMAZ BOLAT, E., BEŞ YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN RESİMLERİNİN GELİŞİMSEL BAĞLAMDA İNCELENMESİ. Çocuk Gelişimi ve Nörolojisi Sempozyumu, 2017-04-29, 2017-04-30, İstanbul, Türkiye, . 50
1. Ayperi, D.; Nilüfer, S.; Yılmaz, E., Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Öğrencilere Kurum Dışında Verilen Bilgisayar Destekli Eğitimin Genel Durumu ve Ebeveyn Görüşleri . 16. uluslararası eğitim bilimleri kongresi, 2007-09-05, 2007-09-07, Tokat, Türkiye, 2007. 50
Scientific_Meetings_002.pdf
1. Erken Çocukluk Döneminde Oyunlarla Yabancı Dil Eğitimi (Game-Based Foreign Language Education in Early Childhood), AB, Proje No: , 250000 EUR, Proje Koordinatör Yrd., Devam ediyor... 0
5. Oyun Çadırı Projesi, , Proje No: , TL, Yürütücü, 2023,Tamamlandı. 0
4. Anne-Baba Okulu, , Proje No: , 17000 TL, Yürütücü, 2022,Tamamlandı. 0
3. Duvarların Ötesinde, , Proje No: , EUR, Yürütücü, 2019,Tamamlandı. 0
2. Annem Babam Benim İçin Okulda, , Proje No: , EUR, Yürütücü, 2019,Tamamlandı. 0
1. OKULUNU SEV GELECEĞİ KORU, CUMHURİYET ANAOKULU, Proje No: 8466836, 2000 TL, Yürütücü, 2017,Tamamlandı. 0
Projects_001.pdf
10. 645234 Duvarın Arkasındaki Öğrenme Bahçeleri , TÜBİTAK, Proje No: , EUR, Araştırmacı, 2023,Tamamlandı. 50
9. İngilizce Dil Günüm Projesi, , Proje No: , 11000 TL, Araştırmacı, 2022,Tamamlandı. 0
8. Öğretmenlerin Sürekli Mesleki Gelişimlerini Desteklemenin Aracı Olarak Eylem Araştırması ve Ders Çalışma Yöntemlerinin Uygulanması, BAP, Proje No: , 10500 TL, Araştırmacı, 2019,Tamamlandı. 50
7. 118B281, Geri Dönüşüme Minik Bir Adim, Bilim ve Toplum, Araştırmacı/Uzman, Yürürlükte, bi̇li̇m Ve Toplum Programlari Müdürlüğü, BİLİM TOPLUM, 06.02.2018, 06.02.2018 - Still continues, 03.09.2018 - 03.03.2019., TÜBİTAK, Proje No: , EUR, Araştırmacı, 2019,Tamamlandı. 50
6. Geri Dönüşüme Minik Bir Adim, TÜBİTAK, Proje No: 118B281, 0 TL, Araştırmacı, 2019,Tamamlandı. 50
Projects_002.pdf
5. Öğretmenlerin Sürekli Mesleki Gelişimlerini Desteklemenin Aracı Olarak Eylem Araştırması ve Ders Çalışması Yöntemlerinin Uygulanması, BAP, Proje No: 2017-1-AP2-2276, 10500 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50
4. Öğrendikçe Paylaşıyoruz Paylaştıkça Öğreniyoruz, , Proje No: , 1000 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 0
3. Öğrendikçe Paylaşıyoruz, Paylaştıkça Öğreniyoruz , , Proje No: , 10000 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 0
2. Öğrendikçe Paylaşıyoruz, Paylaştıkça Öğreniyoruz., Mersin Yenişehir Kaymakamlığı, Proje No: 11.05.2016/E.5265774, 1000 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 0
Projects_004.pdf
1. Okul Öncesi Eğitime Bir Artı, Kalkınma Bakanlığı, Proje No: 2011-79-0239, 1 TL, Araştırmacı, 2012,Tamamlandı. 0
2. 9. Toplum Liderleri Geliyor Projesi, Diğer Özel Kuruluşlar, Proje No: 9, 0 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2015,Tamamlandı. 0
1. 8. Toplum Liderleri Geliyor Projesi, Diğer Özel Kuruluşlar, Proje No: 8, 0 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2015,Tamamlandı. 0
1. ”Mersin Çocuk ve Genç Bilim Akademisi”, Kalkınma Bakanlığı, Proje No: , 4500000 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2021,Tamamlandı. 0
3. 118B778, Aklin Şiiri Bilim, Bilim ve Toplum, Atölye Lideri, Yürürlükte, Bi̇li̇m ve Toplum Programlari Müdürlüğü, BİLİM TOPLUM, 06.02.2018, 06.02.2018 - Still continues, 20.07.2018 - 20.02.2019., TÜBİTAK, Proje No: , TL, Eğitmen, 2019,Tamamlandı. 0
2. Aklın şiiri bilim, TÜBİTAK, Proje No: 118B778, 0 TL, Eğitmen, 2019,Tamamlandı. 0
1. Aklın Şiiri Bilim, TÜBİTAK, Proje No: , 28000 TL, Eğitmen, 2018,Tamamlandı. 0
9. BERNA BOZDEMİR, Erken çocukluk dönemindeki çocukların oynama eğilimleri ile psikolojik dayanıklılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
8. YASEMİN ÖZBİLEN, Okul öncesi dönem çocuklarının erken matematik becerileri kazanımında harekete dayalı etkinliklerin etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
7. GİZEM ÖZDEMİR, Okul öncesi eğitim alan çocukların ebeveynlerinin aile katılım düzeyleri ile çocuk yetiştirme tutum ve davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
6. NURSEL ATA, Okul öncesi dönemde özel öğrenme güçlüğü risk durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
5. AYŞEGÜL DURMAZ, Erken çocukluk döneminde çocukların erken geometri becerilerini kazanmalarında sınıf dışı etkinliklerin etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
4. Berna Bozdemir, Erken Çocukluk Dönemindeki Çocukların Oynama Eğilimleri ile Psikolojik Dayanıklılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Gizem Özdemir, Okul öncesi eğitim alan çocukların ebeveynlerinin aile katılım düzeyleri ile çocuk yetiştirme tutum ve davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Nursel Ata, Okul öncesi dönemde özel öğrenme güçlüğü risk durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Ayşegül Durmaz, Erken çocukluk döneminde çocukların erken geometri becerilerini kazanmalarında sınıf dışı etkinliklerin etkisi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. ULUSLARARASI TEMEL EGITIM CALISMALARI, ULUSLARARASI TEMEL EGITIM CALISMALARI DERGISI , EDITOR, 2022-04-01 - 2022-04-01. 0
2. ULUSLARARASI TEMEL EGITIM CALISMALARI, ULUSLARARASI TEMEL EGITIM CALISMALARI DERGISI , YAYIN KURULU UYELIGI, 2022-08-01 - Devam ediyor. 0
3. ULUSLARARASI TEMEL EGITIM CALISMALARI, ULUSLARARASI TEMEL EGITIM CALISMALARI DERGISI , YAYIN KURULU UYELIGI, 2023-12-01 - 2023-12-01. 0
4. ULUSLARARASI TEMEL EGITIM CALISMALARI, ULUSLARARASI TEMEL EGITIM CALISMALARI DERGISI , YAYIN KURULU UYELIGI, 2023-08-01 - 2023-08-01. 0
5. ULUSLARARASI TEMEL EGITIM CALISMALARI, ULUSLARARASI TEMEL EGITIM CALISMALARI DERGISI , YAYIN KURULU UYELIGI, 2023-04-01 - 2023-04-01. 0
6. MERSIN UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI, MERSIN UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI , YAYIN KURULU UYELIGI, 2020-12-01 - 2020-12-01. 0
7. MERSIN UNIVERSITESI, MERSIN UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI , YAYIN KURULU UYELIGI, 2020-08-01 - 2020-08-01. 0
8. MERSIN UNIVERSITESI, MERSIN UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI , YAYIN KURULU UYELIGI, 2020-04-01 - 2020-04-01. 0
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, E-ISSN : 1306-7850, 2019-12-29 - Devam ediyor. 125
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, E-ISSN : 1306-7850, 2019-08-26 - Devam ediyor. 125
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, E-ISSN : 1306-7850, 2019-04-15 - Devam ediyor. 125
4. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, 2017-04-01 - Devam ediyor. 125
5. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1306-7850, E-ISSN : 1306-7850, 2016-10-11 - Devam ediyor. 125
6. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1306-7850, E-ISSN : 1306-7850, 2016-10-11 - Devam ediyor. 125
7. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1306-7850, E-ISSN : 1306-7850, 2016-10-11 - Devam ediyor. 125
8. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1306-7850, E-ISSN : 1305-5429, 2013-12-01 - Devam ediyor. 125
9. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1306-7850, E-ISSN : 1305-5429, 2013-12-01 - Devam ediyor. 125
10. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1306-7850, E-ISSN : 1305-5429, 2013-12-01 - Devam ediyor. 125
1. AKADEMIK SOSYAL ARAşTıRMALAR DERGISI (ASOS JOURNAL) , [ 2015 : 1 ] . 4
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] [ 2015 : 1 ] [ 2016 : 1 ] [ 2019 : 1 ] . 0
3. SOSYAL BILIMLER DERGISI , [ 2012 : 1 ] . 0
4. TURKISH JOURNAL OF PRIMARY EDUCATION (TUJPED) , [ 2017 : 1 ] . 0
5. TURKISH STUDIES TüRKOLOJI ARAşTıRMALARı , [ 2018 : 1 ] . 0
6. ÇEDAR ULASLARARASı ÇOCUK EDEBIYATı VE EğITIM ARAşTıRMALARı DERGISI , [ 2018 : 1 ] . 0
7. ÇEDAR ULASLARARASı ÇOCUK EDEBIYATı VE EğITIM ARAşTıRMALARı DERGISI , [ 2019 : 1 ] . 0
1. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES , [ 2018 : 1 ] . 1
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2013 : 1 ] . 1
3. MİLLİ EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 1
4. ÇAĞDAŞ YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 0
1. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, 2017-10-25, MERSİN, Türkiye. 0
2. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, , , Türkiye. 0
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ, , , Türkiye. 0
4. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, , , Türkiye. 0
1. TÜRKİYE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNİ GELİŞTİRME DERNEĞİ , Üye No: 82, Türkiye, 2017-07-18-Devam ediyor.
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |||||
|
||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK 1002 | ||||||
|
||||||
H2020 Projesi | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||
|
||||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||
|
||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||
|
||||||
Yurtiçi Araştırma | ||||||
|
||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||
|
||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||
|
||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||
|
||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||
|
||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||
|
||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||
|
||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||
|
||||||
Ulusal patent | ||||||
|
||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||
|
||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||
|
||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||
|
||||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||
|
||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||
|
||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||||||
|
||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||
|
||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||
|
||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||
|
||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||
|
||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||
|