İngilizce, A, ÜDS, 96.250
İngilizce, A, YDS, 90
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | 1988 |
YÜKSEK LİSANS | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 1993 |
DOKTORA | FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | 2001 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ/ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | 2010 |
1. Mesleki ve Teknik Eğitimde Sanal Eğitim Uygulaması: Beklentiler ve Öğrenci Başarısına Etkisi Danışman: Dr. Yavuz Erişen, Selçuk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Konya, Türkiye, 2010.
2. Andrew Lang'in eserlerinde din ve Yüce Tanrı kavramı Danışman: Dr. Mehmet Aydın, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Dinler Tarihi Anabilim Dalı, Konya, Türkiye, 2002.
1. Teaching Literature with Emphasis on Poetry Danışman: Dr. Sevim Kantarcıoğlu, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 1993.
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
OKUTMAN | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | 1996-01-01 - 2002-12-31 |
YARD. DOÇ. DR. | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | 2003-01-01 - 2010-12-31 |
YARD. DOÇ. DR. | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | 2010-01-01 - 2013-12-31 |
YARD. DOÇ. DR. | YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2013-01-01 - 2015-12-31 |
DOÇ. DR. | YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2015-01-01 - 2017-12-31 |
DOÇ. DR. | NECMETTİEN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ | 2017-01-01 - 2020-08-10 |
PROF. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2020-10-20 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
PROF. DR. | FAKÜLTE KURULU ÜYELİĞİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ / EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2022-03-02 - 2025-03-02 |
DOÇ. DR. | FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ | NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ / EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-01-01 - 2020-12-31 |
DOÇ. DR. | BÖLÜM BAŞKAN YARD. | YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ / EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2015-01-01 - 2017-12-31 |
2016
5. Kireçci, M.; Bacanlı, H.; Erişen, Y.; karadağ, E.; Çeliköz, N.; Dombaycı, M.; Toprak, M.; Şahin, M. The Internationalization of Higher Education in Turkey: Creating an Index. TURKİSH EDUCATİON ASSOCİATİON, 2016, 41, 1-28. 100 + 0http://dx.doi.org/10.15390/EB.2016.6223
4. BACANLI, H.; ERİŞEN, Y.; ÇELİKÖZ, N.; DOMBAYCI, M.; KARADAĞ, E.; TOPRAK, M.; ŞAHİN, M.; KİREÇCİ, M. Being an international university student in Turkey: Comparative field study on city population and Turkish and international students. YUKSEKOGRETİM DERGİSİ, 2016, 6, 49-61. 160 + 010.2399/yod.16.007
2015
3. Seçer, Ş.; Şahin, M.; Alcı, B. Investigating the Effect of Audio Visual Materials as Warm-up Activity in Aviation English Courses on Students’ Motivation and Participation at High School Level. ELSEVİER BV, 2015, 199, 120-128. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.495
2010
2. Şahin, M. Blended learning model in mechanical manufacturing training. AFRİCAN JOURNAL OF BUSİNESS MANAGEMENT, 2010, 4, 2520-2526. 1000 + 0https://academicjournals.org/journal/AJBM/article-stat/69C2D1327511
2008
1. Şahin, M.; Yaldız, S.; Ünsaçar, F.; Bilalis, N.; Maravelakis, E.; Antoniadis, A. Virtual Training Centre for Computer Numerical Control. INT. J. OF COMPUTERS, COMMUNİCATİONS & CONTROL, 2008, 3, 196-203. 850 + 0Publications_002.pdf
2019
5. ALJAAFI, E.; ŞAHİN, M. CRITICAL THINKING SKILLS FOR PRIMARY EDUCATION: THE CASE IN LEBANON. TURQUOİSE INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH AND SOCİAL STUDİES, 2019, 1, 1-7. 100 + 0
4. MAHAMMODA, S.; ŞAHİN, M. CRITICAL THINKING SKILLS IN NORTHERN ETHIOPIA: THE VIEWS OF PROSPECTIVE TEACHERS. TURQUOİSE INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH AND SOCİAL STUDİES, 2019, 1, 8-14. 100 + 0
3. FATMA, Q.; ŞAHİN, M.; HASHIM, H. CRITICAL THINKING IN EDUCATION: THE CASE IN PALESTINE. TURQUOİSE INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH AND SOCİAL STUDİES, 2019, 1, 20-27. 100 + 0
2018
2. ŞAHİN, M.; DOĞANTAY, H. CRITICAL THINKING AND TRANSFORMATIVE LEARNING. JOURNAL OF INNOVATİON İN PSYCHOLOGY, EDUCATİON AND DİDACTİCS, 2018, 22, 103-114. 100 + 0
1. ŞAHİN, M. ESSENTIALISM IN PHILOSOPHY, PSYCHOLOGY, EDUCATION,SOCIAL AND SCIENTIFIC SCOPES. JOURNAL OF INNOVATİON İN PSYCHOLOGY,EDUCATİON AND DİDACTİCS, 2018, 22, 193-204. 100 + 0
2019
12. MUTLU, A.; ŞAHİN, M. THE MEDIATED LEARNING EXPERIENCE (MLE) THEORY IN MEANINGFUL LANGUAGE INSTRUCTION. INTERNATİONAL JOURNAL ON NEW TRENDS İN EDUCATİON AND THEİR IMPLİCATİONS, 2019, 10, 1-10. 100 + 0
2017
11. BALIKÇI, A.; AKBAŞLI, S.; ŞAHİN, M.; KILIÇ, M. The Change Process at Schools Based on the Variables of School Administrators and Environment. UNİVERSAL JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2017, 5, 2178-2185. 75 + 010.13189/ujer.2017.051207
10. AKBAŞLI, S.; ŞAHİN, M.; GÜL, B. Selection Process of School Principals in Turkey and Some Other Countries: A Comparative Study. UNİVERSAL JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2017, 5, 2251-2258. 100 + 010.13189/ujer.2017.051215
9. AKBAŞLI, S.; ŞAHİN, M.; YILMA, P. Struggle with School Absenteeism in Compulsory Education: Different Country Approaches and Policies. UNİVERSAL JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2017, 5, 2107-2115. 100 + 010.13189/ujer.2017.051128
2016
8. ŞAHİN, M.; ERİŞEN, Y.; ÇELİKÖZ, N. The Transformational Learning of Three Adult Academicians. MEDİTERRANEAN JOURNAL OF HUMANİTİES, 2016, 6, 299-307. 100 + 0http://dx.doi.org/10.13114/MJH.2016119306
Publications_018.pdf
7. Şahin, M.; Seçer, Ş. Challenges of using audio-visual aids as warm-up activity in teaching aviation English . EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS , 2016, 11, 860-866. 100 + 0Publications_020.pdf
6. Şahin, M.; Seçer, Ş.; Erişen, Y. Perception of ‘English’ and Motivation in Learning English. REDFAME PUBLİSHİNG, 2016, 4, 43-60. 100 + 0http://dx.doi.org/10.11114/jets.v4i9.1672
Publications_019.pdf
5. Erişen, Y.; Şahin, M.; Birben, F.; Yalın, H. Motivation levels of gifted students and their metaphorical perceptions of school . EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS , 2016, 11, 553-561. 85 + 0Publications_021.pdf
4. Şahin, M. The Two and a Half Learning Model: A Consequence of Academic Dishonesty . JOURNAL OF EDUCATİON AND PRACTİCE , 2016, 7, 20-25. 100 + 0Publications_017.pdf
3. Akbaşlı, S.; Şahin, M.; Yaykıran, Z. The Effect of Reading Comprehension on the Performance in Science and Mathematics . JOURNAL OF EDUCATİON AND PRACTİCE , 2016, 7, 108-121. 100 + 0Publications_016.pdf
2010
2. Erişen, Y.; Çeliköz, N.; Şahin, M.; kapıcıoğlu, M.; Ataş, S.; Akyol, C.; Girgin, Ç. "Beltek" Project for the Training and Employability of Women in Turkey. EDUCATİON, 2010, 130, 666-673. 60 + 0
1. Şahin, M.; Akbaşlı, S.; Yelken, T. Key competences for lifelong learning: The case of prospective teachers . EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEW , 2010, 5, 545-556. 100 + 0Publications_022.pdf
2016
9. Şahin, M.; Koca, S. Avrupa birliği yaşam boyu öğrenme anahtar yeterlikler bağlamında erken çocukluk eğitimi. INTERNATİONAL JOURNAL OF INNOVATİVE RESEARCH İN EDUCATİON , 2016, 3, 135-142. 100 + 0Publications_023.pdf
2014
8. Seçer, Ş.; Şahin, M. Challenges of Teaching Aviation Vocabulary and Radio Phraseology at High School Level. INTERNATİONAL JOURNAL ON NEW TRENDS İN EDUCATİON AND THEİR IMPLİCATİONS , 2014, 5, 110-120. 100 + 0Publications_025.pdf
7. Gülten, D.; Şahin, M. Prospective Teachers’ Views of “Mathematics Learning” . INTERNATİONAL JOURNAL OF HUMANİTİES SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON , 2014, 10, 45-53. 100 + 0Publications_024.pdf
2013
6. Ergin, B.; Şahin, M.; Erişen, Y. Prospective Pre-School Teachers’ Perceptions of “Child”: A Study of Metaphors. INTERNATİONAL JOURNAL ON NEW TRENDS İN EDUCATİON AND THEİR IMPLİCATİONS , 2013, 4, 88-101. 100 + 0Publications_026.pdf
2012
5. Erişen, Y.; Çeliköz, N.; Şahin, M. Training in Textile: A Transfer of Innovation Project as E-learning Tool. INTERNATİONAL JOURNAL ON NEW TRENDS İN EDUCATİON AND THEİR IMPLİCATİONS , 2012, 3, 156-163. 100 + 0Publications_027.pdf
4. Akbaşlı, S.; Taşkaya, S.; Meydan, A.; Şahin, M. Teachers and computer technology: Supervisors’ views. INTERNATİONAL JOURNAL OF RESEARCH İN SOCİAL SCİENCES, 2012, 2, 113-124. 65 + 0https://www.indianjournals.com/ijor.aspx?target=ijor:ijrss&volume=2&issue=2&article=008
Publications_028.pdf
3. Şahin, M. Pros and Cons of Connectivism as a Learning Theory. INTERNATİONAL JOURNAL OF PHYSİCAL AND SOCİAL SCİENCES , 2012, 2, 437-454. 100 + 0http://www.ijmra.us
Publications_029.pdf
2011
2. Şahin, M. Opinions of Trainers on Blended Learning Model in Higher Vocational Education and Training. INTERNATİONAL JOURNAL ON NEW TRENDS İN EDUCATİON AND THEİR IMPLİCATİONS, 2011, 2, 23-28. 100 + 0Publications_030.pdf
2010
1. Şahin, M. Blended learning in vocational education: An experimental study. INTERNATİONAL JOURNAL OF VOCATİONAL AND TECHNİCAL EDUCATİON, 2010, 2, 95-101. 100 + 0Publications_031.pdf
2019
4. ÇELİKÖZ, N.; ERİŞEN, Y.; ŞAHİN, M. Cognitive Learning Theories With Emphasis on Latent Learning, Gestalt and Information Processing Theories. JOURNAL OF EDUCATİONAL AND INSTRUCTİONAL STUDİES İN THE WORLD, 2019, 9, 18-33. 100 + 0
2017
3. AKBAŞLI, S.; ŞAHİN, M.; Yaykıran, Z. Teacher Qualification Influence on Teaching Cross-Curricular Skills: A Study Based on PISA 2015 Assessment. JOURNAL OF EDUCATİON AND PRACTİCE, 2017, 8, 21-29. 100 + 0
2. YILMAZ, E.; ŞAHİN, M.; TURGUT, M. Variables Affecting Student Motivation Based on Academic Publications. JOURNAL OF EDUCATİON AND PRACTİCE, 2017, 8, 112-120. 100 + 0
1. AKBAŞLI, S.; ŞAHİN, M.; YAYKIRAN, Z. Teacher Qualification Influence on Teaching Cross-Curricular Skills: A Study Based on PISA 2015 Assessment. JOURNAL OF EDUCATİON AND PRACTİCE, 2017, 8, 21-29. 100 + 0
2018
11. KÜPELİ, Z.; ŞAHİN, M. VAROLUŞÇULUK: İŞADAMI GÖRÜŞLERİ. EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 7, 195-200. 100 + 0
10. VARLIKGÖRÜCÜSÜ, N.; ŞAHİN, M. RADİKAL FELSEFE, ELEŞTİREL PEDAGOJİ VE OKULSUZ TOPLUM. EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 7, 75-82. 100 + 0
9. KESTEL, M.; ŞAHİN, M. EĞİTİMDE ELEŞTİREL DÜŞÜNME. EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 7, 40-49. 100 + 0
8. KESKİN, M.; ŞAHİN, M. EĞİTİMDE İLERLEMECİLİK. EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 7, 50-74. 100 + 0
2013
7. Kuyucu, Y.; Şahin, M.; Kapıcıoğlu, O. Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Çocuk” Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Zihinsel İmgeler. EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , 2013, 2, 43-53. 100 + 0Publications_036.pdf
2012
6. Şahin, M.; Erişen, Y.; Çeliköz, N. Virtual Training in Vocational Education: Footwear Training. JOURNAL OF EDUCATİONAL AND INSTRUCTİONAL STUDİES İN THE WORLD, 2012, 2, 19-23. 100 + 0Publications_037.pdf
2010
5. Yıldırım, A.; Akbaşlı, S.; Şahin, M. Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Demokratik İnanç Düzeylerinin Belirlenmesi. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2010, 5, 40-48. 100 + 0Publications_040.pdf
4. Akbaşlı, S.; Yıldırım, A.; Şahin, M. İlköğretim Okul Yöneticilerinin İnsan Haklarına Yönelik Görüşleri. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2010, 5, 158-172. 100 + 0Publications_039.pdf
3. Şahin, M.; Erişen, Y. Mesleki ve Teknik Eğitimde Sanal Eğitim Uygulaması: Sanal Eğitimin Başarıya Etkisi . E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY , 2010, 5, 1825-1845. 100 + 0Publications_038.pdf
2009
2. Yılmaz, E.; Şahin, M. İlköğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Yaşam Doyumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY , 2009, 4, 1404-1414. 100 + 0Publications_041.pdf
2002
1. Şahin, M. The Concepts of Language, Competence and Literature in ELT Classes. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2002, 8, 289-303. 100 + 0Publications_042.pdf
1. MIHAI, A.; ŞAHİN, M. Technology, Education and Development, ISBN: 978-953-51-5872-1, IntechOpen, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, , , 2009. 0
1. Mirici, İ.; Şahin, M.; Dikilitaş, K. İngilizce Okuduğunu Anlama Rehberi, ISBN: 6055782672, Siyasal Kitabevi, Baskı Sayısı: 6, Baskı Adet Sayısı: 2000, 568 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 167
2. Mirici, İ.; Şahin, M. İngilizce Kelime Dağarcığını Geliştirme Rehberi, ISBN: 9786055782641, Siyasal Kitabevi, Baskı Sayısı: 8, Baskı Adet Sayısı: 2000, 648 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 250
1. ŞAHİN, M. Meslek Yüksekokulları İçin Araştırma Yöntemleri ve Teknikleri, ISBN: 9786055176310, Siyasal Kitabevi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 10 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2013. 0
1. KİREÇCİ, M.; BACANLI, H.; ERİŞEN, Y.; KARADAĞ, E.; ÇELİKÖZ, N.; DOMBAYCI, M.; TOPRAK, M.; ŞAHİN, M. Türkiye de Yükseköğretimin Uluslararasılaşma Endeksi, ISBN: 978-625-7957-91-5, Efe Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 236 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2020. 63
1. ÇELİKÖZ, N.; ERİŞEN, Y.; ŞAHİN, M. LEARNING AND TEACHING Theories Approaches and Models, ISBN: 978-975-01577-2-1, Çözüm Eğitim Yayıncılık, Ankara- Türkiye, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 15 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 0
2. ÇELİKÖZ, N.; ERİŞEN, Y.; ŞAHİN, M. Öğrenme ve Öğretme Kuramlar Yaklaşımlar Modeller, ISBN: 9786053642770, Pegem Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 400 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2012. 500
https://pegem.net/urun/Ogrenme-ve-Ogretme-Kuramlar-Yaklasimlar-Modeller/62142
17. Şahin, M., Academic Dishonesty: Two And A Half Learning Model in Adult Learning. KNOWLEDGE WITHOUT BORDERS, The Eight International Scientific Conference , 2016-04-08, 2016-04-10, Bansko, Bulgaristan, 2016. 200
Scientific_Meetings_016.pdf
16. Şahin, M.; Safieh , L., Connectivism as a Learning Theory: Advantages and Disadvantages Based on Teachers’ View. International Journal of Wireless Information Networks & Business information System , 2012-08-13, 2012-08-14, Singapur, Singapur, 2012. 200
Scientific_Meetings_010.pdf
15. Şahin, M., A Proposal for Revisiting Footwear Tradition for Innovation. International Scientific Conference: Innovative solutions for sustainable development of textiles industry, 2011-05-27, 2011-05-29, Oradea, Romanya, 2011. 200
Scientific_Meetings_004.pdf
14. Şahin, M., Internationalisation and Multilingualism as New Trends in Vocational Education and Training: A Sample Case in the Balkan Countries . International Conference on New Trends in Education and Their Implications , 2010-11-11, 2010-11-13, Antalya, Türkiye, 2010. 200
Scientific_Meetings_002.pdf
13. Şahin, M.; Mihai, A.; Yaldız, S.; Pastina, M., A Multilingual Virtual Environment for Shoe Design Training. ICVL 2009: International Conference on Virtual Learning, 2009-10-30, 2009-11-01, Iasi, Romanya, 2009. 190
Scientific_Meetings_008.pdf
12. Şahin, M.; Mihai, A.; Vouyouka, A.; Yaldız, S.; Dragomir, A., Textile Training In A Virtual Environment. IHEPI 2009: International Conference & Workshops on Higher Education, Partnership and Innovation, 2009-09-07, 2009-09-09, Budapeşte, Macaristan, 2009. 180
Scientific_Meetings_006.pdf
11. Mihai, A.; Şahin, M.; Yaldız, S.; Pastina, M.; Taşdemir, Ş., Shoe Design Training in a Virtual Environment. IHEPI 2009: International Conference & Workshops on Higher Education, Partnership and Innovation, 2009-09-07, 2009-09-09, Budapeşte, Türkiye, 2009. 160
Scientific_Meetings_001.pdf
10. Şahin, M.; Mihai, A.; Yaldız, S.; Pastina, M., A Virtual Training Centre For Shoe Design. IHEPI 2009: International Conference & Workshops on Higher Education, Partnership and Innovation, 2009-06-17, 2009-06-19, Bilbao, İspanya, 2009. 190
Scientific_Meetings_015.pdf
9. Mihai, A.; Şahin, M., E Learning Modules For Footwear Industry Virtual Training Centre For Shoe Design. The 13th Conference "INVENTICA 2009 , 2009-06-04, 2009-06-06, Iasi, Romanya, 2009. 200
Scientific_Meetings_014.pdf
8. Mihai, A.; Şahin, M.; Yalçın, G.; Pastina, M., A Virtual Environment Designed for Shoe Design Training. m-ICTE 2009: International Conference on Multimedia and Information an Communication Technologies in Education , 2009-04-22, 2009-04-24, Lisbon, Portekiz, 2009. 170
Scientific_Meetings_012.pdf
7. Şahin, M.; Mihai, A.; Vouyouka, A.; Yaldız, S.; Taşdemir, Ş.; Dragomir, A., ICT Based Content in Textile Training. m-ICTE 2009: International Conference on Multimedia and Information and Communication Technologies in Education , 2009-04-22, 2009-04-24, Lisbon, Portekiz, 2009. 170
Scientific_Meetings_003.pdf
6. Şahin, M.; Mihai, A.; Yaldız, S.; Dragomir, A.; Bilalis, N.; Maravelakis, E., A Multilateral Virtual Training Model The Virtual Training Centre For Shoe Design VTC Shoe. . ICERI 2008: International Conference of Education, Research and Innovation , 2008-11-17, 2008-11-19, Madrid, İspanya, 2008. 170
Scientific_Meetings_014.pdf
5. Mihai, A.; Şahin, M.; Yaldız, S.; Dragomir, A.; Bilalis, N.; Maravelakis, E., The Virtual Training Centre For Shoe Design (VTC Shoe): A Multilateral Virtual Training Model Based On A Common Curriculum. ICVL 2008: International Conference on Virtual Learning, 2008-10-31, 2008-11-02, Köstence, Romanya, 2008. 150
Scientific_Meetings_013.pdf
4. Mihai, A.; Şahin, M.; Yaldız, S.; Rusu, B.; Dragomir, A., Virtual Training Centre For Shoe Design. WMHE 2008: 5th International Seminar on Quality Management in Higher Education, 2008-06-12, 2008-06-14, Iasi, Romanya, 2008. 160
Scientific_Meetings_011.pdf
3. Mihai, A.; Şahin, M.; Yaldız, S.; Yalçın, G.; Bilalis, N.; Maravelakis, E.; Antoniadis, A., Virtual Training Centre for Shoe Design A Sample Virtual Training Environment. INTED 2008: International Technology, Education and Development Conference, 2008-03-03, 2008-03-05, Valensia, İspanya, 2008. 140
Scientific_Meetings_005.pdf
2. Şahin, M.; Mihai, A., Attitude of VET Trainers towards Virtual Training in Turkey and Romania. ICVL 2007: 2nd International Conference on Virtual Learning , 2007-10-26, 2007-10-28, Bükreş, Romanya, 2007. 200
1. Mihai, A.; Şahin, M., E-Portfolio in VET A Study into the Link Between Personal Development Planning and Curriculum in Shoe Design Training. EPVET'2007: International Conference on E-Portfolio Process in Vocational Education; Present and Future , 2007-05-02, 2007-05-03, Bükreş, Romanya, 2007. 200
10. Şahin, M.; Doğantay, H., The Essential Role of Critical Thinking in Transformative Learning. 4th International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET , 2018-11-23, 2018-11-24, Antalya, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_025.pdf
9. Şahin, M., Essentialism and Heliocentrism in Natural and Social Sciences. ICONTE 2018: 9th International Congress on New Trends in Education , 2018-05-10, 2018-05-12, Antalya, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_029.pdf
8. Uçaralp, A.; Şahin, M., Emekli Öğretmenlerin Gözünden Daimicilik. ICONTE 2018: 9th International Congress on New Trends in Education , 2018-05-10, 2018-05-12, Antalya, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_031.pdf
7. Varlıkgörücüsü , N.; Şahin, M., Radikal Felsefe ve Okulsuz Toplum: Lisansüstü Öğrenci Görüşleri. ICONTE 2018: 9th International Congress on New Trends in Education , 2018-05-10, 2018-05-12, Antalya, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_032.pdf
6. Kestel, M.; Şahin, M., Eleştirel Düşünce ve Öğretmenler. ICONTE 2018: 9th International Congress on New Trends in Education, 2018-05-10, 2018-05-12, Antalya, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_030.pdf
5. Şahin, M., The Transformative Learning Theory in Adult Learning: The Two And A Half Learning Model. ICONTE 2017: 8th International Congress on New Trends in Education, 2017-05-18, 2017-05-20, Antalya, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_033.pdf
4. Şahin, M.; Koca, S., Avrupa Birliği Yaşamboyu Öğrenme için Anahtar Yeterlikler Bağlamında Erken Çocukluk Eğitimi. 5th Cyprus International Conference On Educational Research, 2016-03-31, 2016-04-01, Girne, KKTC, 2016. 100
Scientific_Meetings_034.pdf
3. Şahin, M.; Çeliköz, N.; Erişen, Y., Transformative Learning Theory and Educational Experiences of Adults. 4th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2015 , 2015-11-05, 2015-11-07, Antalya, Türkiye, 2015. 100
Scientific_Meetings_035.pdf
2. Şahin, M.; erişen, Y., Connectivism: Traditional or Modern? . 13th Edition of the International Conference on Sciences of Education, 2015-05-28, 2015-05-29, Suceava, Romanya, 2015. 100
Scientific_Meetings_036.pdf
1. Şahin, M.; Çeliköz, N., Traditional Teaching And Learning Theories And Connectivism. 6th International Congress on New Trends in Education ICONTE- 2015 , 2015-04-24, 2015-04-26, Antalya, Türkiye, 2015. 100
Scientific_Meetings_037.pdf
4. ŞAHİN, M., Revisiting The pairs of Compasses in Education. 17th LUMEN International Scientific Conference - RSACVP2022, 2022-06-02, 2022-06-04, Iasi, Romanya, . 0
3. ŞAHİN, M., Twin legs of educational system: material and spiritual aspects. ETHICAL AND SOCIAL DIMENSIONS IN PUBLIC ADMINISTRATION & LAW – 7TH EDITION, 2022-05-26, 2022-05-28, Suceava, Romanya, . 0
2. ŞAHİN, M., Equity, Equality and Justice in Education. ETHICAL AND SOCIAL DIMENSIONS IN PUBLIC ADMINISTRATION & LAW – 6TH EDITION, 2021-06-17, 2021-06-19, Suceava, Romanya, . 0
1. ŞAHİN, M., Connectivism as A Learning Theory of Digital Age. World LUMEN Congress 2021, 2021-05-26, 2021-05-28, Iasi, Romanya, . 0
1. Erişen, Y.; Şahin, M.; Kapıcıoğlu, O., The Need Analysis For Further Education of the Retired and Elderly. 11th International Conference on Further Education in the Balkan Countries, 2008-10-23, 2008-10-26, Konya, Türkiye, 2008. 100
Scientific_Meetings_038.pdf
3. Şahin, M.; Erişen, Y.; Çeliköz, N., Perceptions on Online Learning in the Context of Disatnce Education. World Conference on Educational and Instructional Studies, 2012-11-07, 2012-11-09, Antalya, Türkiye, 2012. 50
Scientific_Meetings_040.pdf
2. Şahin, M.; Çeliköz, N.; Erişen, Y., Teachers Tolerance towards Students at Faculty Level. World Conference on Educational and Instructional Studies, 2012-11-07, 2012-11-09, Antalya, Türkiye, 2012. 50
Scientific_Meetings_041.pdf
1. Şahin, M.; Erişen, Y., The Place of ICT in Vocational Education A Sample Training Tool. I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2011-10-05, 20111-10-08, Eskişehir, Türkiye, 2011. 50
Scientific_Meetings_039.pdf
3. Excellence in Textile through Fashion Express, Avrupa Konseyi, Proje No: , 250000 EUR, Araştırmacı, 2009,Tamamlandı. 0
2. Virtual Training Centre for Shoe Design, Avrupa Konseyi, Proje No: , 300000 EUR, Araştırmacı, 2009,Tamamlandı. 0
1. Virtual Training Centre for CNC, Avrupa Konseyi, Proje No: , 300000 EUR, Araştırmacı, 2008,Tamamlandı. 0
1. Türkiye de Yükseköğretimin Uluslararasılaşma İndeksi, , Proje No: , 50000 TL, Araştırmacı, 2015,Tamamlandı. 0
1. Mustafa Keskin, Yetişkinlerde Dönüşümsel Öğrenme, Diğer, Diğer, Devam ediyor. 200
1. Muharrem Kestel, Eleştirel Düşünme Becerileri: Bir Öğretim Modeli Önerisi, Diğer, Diğer, Devam ediyor. 400
1. Eğitim Programları ve Öğretim Derneği (EPÖDER) , Üye No: 0000, Türkiye, 2012-01-01-2015-12-31.
2. World Council for Curriculum and Instruction (WCCI) , Üye No: 0000, Türkiye, 2012-01-01-2014-12-31.
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | EBD221 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SOBE 602 | Öğretimde Planlama ve Değerlen | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 3-2-0 |
Güz | EPÖ 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Programları ve Öğretimi | 4-0-4 |
Güz | MBD004 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD004 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD004 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBS022 | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Güz | MBS009 | Eğitimde Program Geliştirme | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Güz | MBD004 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |
|
||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||
|
||
TÜBİTAK 1002 | ||
|
||
H2020 Projesi | ||
|
||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |
|
||
Yurtiçi Araştırma | ||
|
||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |
|
||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Patent | Uluslararası patent | |
|
||
Ulusal patent | ||
|
||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |
|
||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |
|
||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||
|
||
TÜBA Akademi Ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||
|
||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||
|