Doç. Dr. GÜRKAN AKDAĞ
- Yöksis ID 14068
- Researcher ID S-9859-2019
- ORCID ID 0000-0001-9819-9465
- Scopus ID
- Scholar ID
- E-posta gurkanakdag@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 13974
Birim
TURİZM FAKÜLTESİ
GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜ
GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI ANABİLİM DALI
GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜ
GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Turizm
Sürdürülebilir Turizm, Turizm İşletmeciliği, Otel İşletmeciliği
Turizm
Sürdürülebilir Turizm, Turizm İşletmeciliği, Otel İşletmeciliği
Son 5 Makale
FESTİVAL BAŞARI ALGISININ FESTİVAL DENEYİMİ, İMAJ VE SADAKATE ETKİSİ: MERSİN ULUSLARARASI NARENCİYE FESTİVALİ ÖRNEĞİ
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online), vol. , no. , pp. 1236–1248 Link 2025
Assessment of service quality in a la carte restaurants within the mega city of Istanbul: A mystery shoppers' study
EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM HOSPITALITY AND RECREATION, vol. 15, no. 1, pp. 167–182 Link 2025
Self Servis Kahve İşletmelerinde Algılanan Müşteri Deneyimi ve Tekrar Ziyaret Düşüncesi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. , no. , pp. 817–834 Link 2024
Muğla Mutfak Kültürünün Geçiş Dönemleri Perspektifinden İncelenmesi
Turizm Ekonomi ve İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 98–118 Link 2024
Understanding consumers' emotional responses towards extreme foodporn contents in social media: Case of whole oven baked camel
INTERNATIONAL JOURNAL OF GASTRONOMY AND FOOD SCIENCE, vol. 35, no. 100688, pp. 100868–10 Link 2024
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online), vol. , no. , pp. 1236–1248 Link 2025
Assessment of service quality in a la carte restaurants within the mega city of Istanbul: A mystery shoppers' study
EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM HOSPITALITY AND RECREATION, vol. 15, no. 1, pp. 167–182 Link 2025
Self Servis Kahve İşletmelerinde Algılanan Müşteri Deneyimi ve Tekrar Ziyaret Düşüncesi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. , no. , pp. 817–834 Link 2024
Muğla Mutfak Kültürünün Geçiş Dönemleri Perspektifinden İncelenmesi
Turizm Ekonomi ve İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 98–118 Link 2024
Understanding consumers' emotional responses towards extreme foodporn contents in social media: Case of whole oven baked camel
INTERNATIONAL JOURNAL OF GASTRONOMY AND FOOD SCIENCE, vol. 35, no. 100688, pp. 100868–10 Link 2024
Son 5 Bildiri
Creative cuisine in the mountains: Yörük food culture
International Conference “Mountains: Biodiversity, Landscapes and Cultures” (05.11.2024 - 06.11.2024) 2024
Interest Levels of Coffee Shop Employees towards Food Photography: Kyrgyzstan (Bishkek) Example
8. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi (17.10.2024 - ) 2024
Yeşil Olmak Mı? Yeşil Görünmek Mi? Yeşil Nesil Restoranlarda Algilanan Yeşil Göz Boyama
22. Ulusal Turizm Kongresi, BURDUR. (27.10.2022 - ) Link 2023
Restoran Tercihinde Etnosentrizm Algısına Yönelik Bir Ölçek Uyarlama Çalışması
23. Ulusal Turizm Kongresi "Turizm Eğitimi" (13.10.2023 - 15.10.2023) Link 2023
İslamiyet Öncesi Türk Destanlarında Yemek Kültürü
EUROASIA International Congress on Scientific Researches and Recent Trends-10 (16.02.2023 - 17.02.2023) Link 2023
International Conference “Mountains: Biodiversity, Landscapes and Cultures” (05.11.2024 - 06.11.2024) 2024
Interest Levels of Coffee Shop Employees towards Food Photography: Kyrgyzstan (Bishkek) Example
8. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi (17.10.2024 - ) 2024
Yeşil Olmak Mı? Yeşil Görünmek Mi? Yeşil Nesil Restoranlarda Algilanan Yeşil Göz Boyama
22. Ulusal Turizm Kongresi, BURDUR. (27.10.2022 - ) Link 2023
Restoran Tercihinde Etnosentrizm Algısına Yönelik Bir Ölçek Uyarlama Çalışması
23. Ulusal Turizm Kongresi "Turizm Eğitimi" (13.10.2023 - 15.10.2023) Link 2023
İslamiyet Öncesi Türk Destanlarında Yemek Kültürü
EUROASIA International Congress on Scientific Researches and Recent Trends-10 (16.02.2023 - 17.02.2023) Link 2023