Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR (UZMANLIK BASKETBOL-EGZERSİZ VE SPOR PSİKOLOJİSİ) | ÜNİVERSİTESİ | 1994 |
İNGİLİZCE HAZIRLIK (YÜKSEK LİSANS)-(TRANSKRİPT BELGESİNDE GÖRÜLMEKTEDİR) | YABANCI DİLLER İNGİLİZCE HAZIRLIK | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 1996 |
YÜKSEK LİSANS BİLİMSEL HAZIRLIK (PSİKOLOJİ LİSANS 12 KREDİ)-(TRANSKRİPT BELGESİNDE GÖRÜLMEKTEDİR) | PSİKOLOJİ BÖLÜMÜ (LİSANS) | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 1997 |
YÜKSEK LİSANS | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR (UZMANLIK BASKETBOL-EGZERSİZ VE SPOR PSİKOLOJİSİ) | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2001 |
DOKTORA BİLİMSEL HAZIRLIK (PSİKOLOJİ LİSANS 36 KREDİ)-(TRANSKRİPT BELGESİNDE GÖRÜLMEKTEDİR) | PSİKOLOJİ BÖLÜMÜ (LİSANS) | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2002 |
DOKTORA | SPOR BİLİMLERİ VE TEKNOLOJİSİ (UZMANLIK BASKETBOL-EGZERSİZ VE SPOR PSİKOLOJİSİ) | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2009 |
DOÇENTLİK | ALAN EĞİTİMİ (BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR EĞİTİMİ) UZMANLIK BASKETBOL-EGZERSİZ VE SPOR PSİKOLOJİSİ | ÜNİVERSİTELERARASI KURUL-(ÜAK) | 2013 |
PROFESÖRLÜK | ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ (UZMANLIK BASKETBOL-EGZERSİZ VE SPOR PSİKOLOJİSİ) | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019 |
1. GENÇ ERKEK BASKETBOLCULARDA, BİR SEZON BOYUNCA SPORCULARIN ALGILADIKLARI ANTRENÖRLÜK DAVRANIŞI, HEDEF YÖNELİMLERİ, TAKIM SARGINLIĞI, ALGILANAN MOTİVASYONEL İKLİM VE KOLEKTİF YETERLİK İLİŞKİSİ Danışman: Dr. Yrd.Doç.Dr.Ziya KORUÇ, Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Spor Bilimleri Teknolojisi Anabilim Dalı, ANKARA, Türkiye, 2009.
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
1. ELİT VE ELİT OLMAYAN ERKEK BASKETBOLCULARDA HEDEF YÖNELİMİ, GÜDÜSEL (MOTİVASYONEL) İKLİM VE HEDEFLERİN ÖZGÜNLÜK, GÜÇLÜK DERECESİ ÖZELLİKLERİNİN YAŞAM DOYUMUNA ETKİSİ Danışman: Dr. Doç.Dr.Ünsal YETİM, Mersin Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı, MERSİN, Türkiye, 2001.
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp://">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp://
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
FAKULTE KURULU ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2021-09-01 - 2029-01-05 |
YÖNETİM KURULU ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2021-09-01 - 2029-01-05 |
DEKAN YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2021-09-01 - 2029-01-05 |
BÖLÜM BAÅžKANI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2021-09-01 - 2029-01-05 |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
BÖLÜM BAÅžKANI | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2023-02-03 - 2026-02-03 | |
ETİK KURUL ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ ETİK KURULU | 2022-06-15 - 2025-06-15 | |
KOMİSYON ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ TEMEL ALANI | 2022-01-06 - 2025-01-06 | |
BİRİM KALİTE KOMİSYONU ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2021-10-22 - 2023-10-22 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2021-09-15 - 2024-09-15 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2021-09-15 - 2024-09-15 | |
DEKAN YARDIMCISI | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2021-08-27 - 2024-10-27 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2020-02-03 - 2023-02-03 |
2018
2. yıldız, r.; TOROS, T. Performans Arttırma Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2018, 3, 48-59. 0 + 0https://dx.doi.org/10.31680/gaunjss.464612
2013
1. TOROS, T.; kıvılcım, p.; MİMAN, M.; SOYER, F. Self-efficacy scale for teachers. INTERNATİONALJOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2013, , -. 0 + 0
2023
7. Gökduman, Ç.; KARTAL, M.; TEMEL, C.; TOROS, T.; ESEN, H. Sustainability of Success in Sports Teams: Who Will Be the Captain? . SUSTAİNABİLİTY, 2023, 15, 1-10. 600 + 0
6. TEMEL, C.; Gökduman, Ç.; UĞRAŞ, S.; Sağın, A.; YÜCEKAYA, M.; KARTAL, M.; TOROS, T. The Impact of COVID-19 Process on Sustainability in Education: Work Alienation of Physical Education and Sports Teachers. SUSTAİNABİLİTY, 2023, 15, 1-11. 200 + 0
2022
5. BAŞHAN, İ.; TOROS, T.; YAŞA ÖZTÜRK, G.; UYSAL, Y.; COŞKUN ÖZYOL, F.; GÜZEL, S. Adaptation of the Performance Enhancement Attitudes Scale to Individuals Doing Exercise Regularly in Turkey: A Cross-Sectional Study. PROGRESS İN NUTRİTİON, 2022, 24, 1-7. 750 + 010.23751/pn.v24iS1.12986
4. UYSAL, Y.; TOROS, T.; ÇETİN, M.; COŞKUN ÖZYOL, F.; SERİN, E.; GÜZEL, S.; YILDIZ ÖZTÜRK, R. The Performance Enhancement Attitude Scale in Team Sports; Validity and Reliability Study. PROGRESS İN NUTRİTİON, 2022, 24, 1-5. 700 + 0
3. SELVİ, H.; TOROS, T.; ÖZDEMİR, A.; BAŞHAN, İ. Physician Burnout Scale: A Reliability and Validity Study. PROGRESS İN NUTRİTİON, 2022, 24, 1-10. 850 + 0
2. UYSAL, Y.; TOROS, T.; ÇETİN, M.; KORKMAZ, C.; SERİN, E.; COŞKUN ÖZYOL, F. Evaluation of Exercise Addiction of Obese Adults. PROGRESS İN NUTRİTİON, 2022, 24, 1-5. 750 + 0
2021
1. BAŞHAN, İ.; TOROS, T. Effect of Regular Exercise on the Life Satisfaction and Self-Efficacy of the Elderly Obese. PROGRESS İN NUTRİTİON, 2021, 23, 1-6. 1000 + 010.23751/pn.v23i4.12300
2020
7. ÖCAL, Y.; TOROS, T.; ÖZTÜRK, R. Life Satisfaction, Anxiety and Self-Efficiency Levels of Obese Individuals inTerms of Some Variables. AMBİENT SCİENCE (PYHSİCAL EDUCATİON AND SPORTS), 2020, 7, 232-236. 100 + 010.21276/ambi.2020.07.sp1.oa31
2019
6. DERECELİ, Ç.; TOROS, T. EXAMINATION OF THE LEVELS OF STATE ANXIETY OF THE REGISTERED ATHLETES AT PHYSICAL EDUCATION AND SPORT ACADEMIES ACCORDING TO CERTAIN VARIABLES. EUROPEAN JOURNAL OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORT SCIENCE, 2019, 11, 53-62. 100 + 05281/zenodo.336945
5. IŞIM, A.; GÜVENDİ, B.; TOROS, T. Amatör lig futbolcularında sporda ahlaktan uzaklaşma, güdüsel iklim ve karar verme. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH, 2019, 5, 54-62. 100 + 0
4. TÜRKSOY, A.; GÜVENDİ, B.; TOROS, T. Amatör lig futbolcularında sporda ahlaktan uzaklaşma, güdüsel iklim ve karar verme. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH, 2019, 5, 54-62. 100 + 0
2011
3. TOROS, T. ANALYSIS THE DIFFERENTIATION BETWEEN PERCEIVED COACHING BEHAVIORS, GOAL ORIENTATION, TEAM COHESION, PERCEIVED MOTIVATIONAL CLIMATE VE COLLECTIVE EFFICACY AMONG THE YOUNG MALE BASKETBALL PLAYERS BEFORE AND AFTER THE TOURNAMENT. PAMUKKALE JOURNAL OF SPORT SCİENCES, 2011, 2, 27-39. 100 + 0
2010
2. TOROS, T.; AKYÜZ, U.; Bayansalduz, M.; SOYER, F. Görev ve ego yönelimli hedeflerin yaşam doyumu ile ilişkisinin incelenmesi (dağcılık sporu yapanlarla ilgili bir çalışma). ULUSLARARASI İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ, 2010, 7, 1039-1050. 95 + 0
1. TOROS, T. Turnuva öncesi ve turnuva sonrası basketbolcuların algıladıkları antrenörlük davranışı, görev-ego yönelimli hedefleri, takım sargınlığı, ustalık-performans iklimi ve kolektif yeterlik arasındaki ilişkisi. ULUSLARARASI İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ, 2010, 7, 1118-1142. 100 + 0
2020
6. KESİLMİŞ, İ.; TOROS, T. Body Awareness, Nutrition and Health of Adolescents Attending Physical Education Lessons. AMBİENT SCİENCE (PHYSİCAL EDUCATİON AND SPORTS), 2020, 7, 180-184. 100 + 010.21276/ambi.2020.07.sp1.oa23
2018
5. TOROS, T. Burnout Levels of Handball Players with Respect to Age, Gender and Experience. ASİAN JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG, 2018, 4, 29-34. 100 + 010.20448/journal.522.2018.41.29.34
4. SALMAN, M.; TOROS, T.; SOYLU, Y. ELİT SPORCULARIN DUYGUSAL ZEKÂ YÖNÜNDENKARŞILAŞTIRILMASI: TAKIM VE BİREYSEL SPORLAR. TURKİSH STUDİESSOCİAL SCİENCES, 2018, 13, 1021-1036. 100 + 010.7827/TurkishStudies.14442
3. TOROS, T. Effect of Verbal Feedback in Twelve Weeks Handball Training on Self-Efficacy and Life Satisfaction. ASİAN JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG, 2018, 4, 13-17. 100 + 010.20448/journal.522.2018.41.13.17
2. TOROS, T.; KESİLMİŞ, İ.; BAŞHAN, İ. Relationship between self-efficacy and life satisfaction according to exercise participation in obese female university students. JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2018, 15, 1847-1853. 100 + 010.14687/jhs.v15i4.5501
1. BAŞHAN, İ.; TOROS, T. The examination of motivational climate and goal orientation in basketball players-who did and did not experience a sports injury. JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2018, 15, 1854-1860. 100 + 010.14687/jhs.v15i4.5503
2017
1. TOROS, T.; DERECELİ, Ç.; barut, a. COMPARISON OF THE ASSERTIVENESS LEVELS OF INDIVIDUALS WHO PLAY FOOTBALL ON ARTIFICAL PITCH AND EXAMINATION IN TERMS OF EXPERIENCE. NİĞDE ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2017, 11, 354-359. 100 + 0
2. TOROS, T.; DERECELİ, Ç.; barut, a. Examination of the Burnout Levels of Basketball Players in Terms of Gender, Age and Experience. JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG STUDİES, 2017, 5, 155-161. 100 + 0
1. TOROS, T.; DERECELİ, Ç.; BARUT, A. Examination of the Burnout Levels of Basketball Players in Terms of Gender, Age and Experience. JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG STUDİES, 2017, 5, 155-161. 100 + 010.11114/jets.v5i12.2817
2019
5. DERECELİ, Ç.; TOROS, T.; YILDIZ, R. FUTBOL HAKEMLERİNİN DURUMLUK KAYGI VE GENEL ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2019, 17, 64-74. 200 + 010.33689/spormetre.530152
2005
4. TOROS, T.; KORUÇ, Z. HEDEF YÖNELİMLERİ VE ALGILANAN MOTİVASYONEL İKLİM ARASINDAKİ İLİŞKİ (Liseli Erkek Voleybolcular Üzerine Bir Çalışma). HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2005, 16, 135-145. 200 + 0
3. TOROS, T. GENÇ BASKETBOLCULARIN OYUNDA KALMA SÜRELERİ İLE HEDEF PERSPEKTİF YAKLAŞIMI, YAŞAM DOYUMU VE ALGILANAN MOTİVASYONEL İKLİM ARASINDAKİ İLİŞKİ. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2005, 16, 50-63. 200 + 0
2004
2. TOROS, T. SPORDA GÖREV VE EGO YÖNELİM ÖLÇEGI -SGEYÖ-"NIN TÜRK SPORCULARl İÇiN GÜVENiRLiK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2004, 15, 155-166. 200 + 0
2002
1. TOROS, T. ELİT VE ELİT OLMAYAN ERKEK BASKETBOLCULARDA HEDEF YÖNELİMİ, GÜDÜSEL (MOTİVASYONEL) İKLİM VE YAŞAM DOYUMU. HACETTEPE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2002, 13, 24-36. 200 + 0
2020
4. TAŞTAN, Z.; KESİLMİŞ, İ.; TOROS, T. Basketbolcuların Antrenörden Algıladıkları Demokratik ve Otokratik Davranışın Mevkilere Göre Karşılaştırılması. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2020, 5, 219-230. 100 + 0https://doi.org/10.31680/gaunjss.730591
3. KESİLMİŞ, İ.; TAŞTAN, Z.; TOROS, T. Futbolcularda Algılanan Motivasyonel İklimin ve Ödüllendirici Davranışın Mevkilere Göre Karşılaştırılması. SPOR EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 4, 115-122. 100 + 0
2017
2. TOROS, T.; DERECELİ, Ç.; BARUT, A. HALI SAHALARDA FUTBOL OYNAYAN BİREYLERİN ATILGANLIK DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI VE DENEYİM AÇISINDAN İNCELENMESİ. NİĞDE ÖMER HALİS DEMİR ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2017, 11, 354-359. 100 + 0
2006
1. TOROS, T.; SAVAŞ, S. SPORDA YAŞAM DOYUMU ÖLÇEĞİ – "SYDÖ"- (ÖN ÇALIŞMA). GAZİ BEDEN E¤İTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ (GAZİ BESBD), 2006, 11, 17-26. 100 + 0
2020
1. ali burak, t.; TOROS, T.; gündoğan, ü.; emre bülent, ö.; ÇETİN, M. İşitme Engelli Güreşçiler ile işitme Engelli Sedanter Bireylerde Bazı Değişkenler Açısından Benlik Saygısı ve Yaşam Doyumu Arasındaki ilişkinin incelenmesi. JOURNAL OF SPORTIVE, 2020, 3, 48-61. 80 + 0
1. EKMEKÇİ, R.; TOROS, T. Başarılı Hakemliğin Psikolojisi, ISBN: 978-9944-0249-0-7, Gültürk, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 120 Sayfa, Türkçe, Denizli, Türkiye, 2008. 50
1. TOROS, T.; Öğraş, E. Spor Psikolojisine Giriş, ISBN: 978-625-427-108-3, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 310 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
1. DAĞ, E.; TOROS, T. SPOR BİLİMLERİNDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR-15, ISBN: 978-625-6399-29-7, SERÜVEN YAYINEVİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 174 Sayfa, Türkçe, İZMİR, Türkiye, 2022. 0
2. TOROS, T. SPOR VE EGZERSİZDE PSİKOLOJİK ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, ISBN: 978-625-427-548-7, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 665 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
1. toros, t. Spor Bilimlerine Giriş, ISBN: 978-605-344-598-2, Gazi Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 458 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2017. 3500
5. ÖZCAN, B.; TOROS, T., Life Satisfaction of Obese Women with and without Exercise. 3. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU- 3. International Mediterranean Symposium, 31 Ekim - 2 Kasım 2019 , 2019-10-31, 2019-11-02, Mersin, Türkiye, 2019. 200
https://mersinsempozyumu.mersinakademi.com.tr/
4. TOROS, T.; KAÇAY, Z.; SOYER, F., SPOR FEDERASYONLARINDA ÇALIÅžAN PERSONELLERİN İŞ DOYUMU, ÖZYETERLİK VE YAÅžAM DOYUMU DÜZEYLERİ. 2.International Academic Sport Research Congress, 2018-09-19, 2018-09-21, Batumi, Gürcistan, 2018. 200
Scientific_Meetings_003.pdf
3. TOROS, T.; KAÇAY, Z.; SOYER, F., GENÇLİK HİZMETLERİ VE SPOR İL MÜDÜRLÜKLERİNDE ÇALIÅžAN PERSONELLERİN İŞ DOYUMU, ÖZYETERLİK VE YAÅžAM DOYUMU DÜZEYLERİ. 2.International Academic Sport Research Congress, 2018-09-19, 2018-09-21, Batumi, Gürcistan, 2018. 200
Scientific_Meetings_002.pdf
2. TOROS, T.; BULGURCUOÄžLU, A.; etiler, İ.; SOYER, F., Sekiz Haftalık Antrenmanda Sözel Geribildirimin, YaÅŸam Doyumu ve Özyeterlik, Üzerine Etkisi. ERPA International Congresses on Education 2017, 2017-05-18, 2017-05-21, BudapeÅŸte, Macaristan, . 190
1. TOROS, T.; Etiler, İ.; BULGURCUOÄžLU, A.; SOYER, F., Sekiz Haftalık Antrenmanda Sözel Geribildirimin, BasketboldaTurnike ve Top Sürme Üzerine Etkisi. ERPA 2017 International Congresses on Education, 2017-05-18, 2017-05-21, BudapeÅŸte, Macaristan, . 190
39. ÇİFÇİ, F., Investigation on Sports Participation Motivations of Students Participating in Sports High School Special Talent Test. 4. International Mediterranean Symposium, 2020-10-22, 2020-10-24, MERSİN, Türkiye, . 0
38. MAÄžARACI, İ.; YILDIZ, R.; KESİLMİŞ, İ.; TOROS, T., AKTİF FUTBOLCULARDA HEDEF YÖNELİMLERİ VE MOTİVASYONEL İKLİMİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. 3. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU, 2019-10-31, 2019-11-02, Mersin, Türkiye, 2019. 65
Scientific_Meetings_006.pdf
37. TAÅžTAN, Z.; KESİLMİŞ, M.; TOROS, T., ALGILANAN LİDERLİK DAVRANIÅžININ FUTBOLCULARDA MEVKİLERE GÖRE KARÅžILAÅžTIRILMASI. 3. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU, 2019-10-31, 2019-11-02, Mersin, Türkiye, 2019. 100
Scientific_Meetings_005.pdf
36. MAÄžARACI, İ.; TOROS, T., SPOR SAKATLIÄžI YAÅžAYAN VE YAÅžAMAYAN AKTİF FUTBOLCULARDA MOTİVASYONEL İKLİM VE YAÅžAM DOYUMU DÜZEYLERİ. 3. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU- , 2019-10-31, 2019-11-02, Mersin, Türkiye, 2019. 100
Scientific_Meetings_004.pdf
35. TAÅžTAN, Z.; KESİLMİŞ, M.; TOROS, T., FUTBOLCULARDA ALGILANAN LİDERLİK DAVRANIÅžINDA, MOTİVASYONEL İKLİMDE VE YAÅžAM DOYUMUNDA SPORCUNUN YAÅžI BELİRLEYİCİ UNSUR MUDUR?. 3. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU, 2019-10-31, 2019-11-02, Mersin, Türkiye, 2019. 100
34. YILDIZ, S.; YILDIZ, R.; TOROS, T., ÜNİVERSİTE BASKETBOL SÜPER LİG OYUNCULARININ HEDEF YÖNELİMİ VE ALGILANAN MOTİVASYONEL İKLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. I. ULUSLARARASI AKDENİZ SEMPOZYUMU, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_011.pdf
33. TOROS, T.; DÜĞENCİ, A.; ÖZMADEN, M., Egzersiz yapan ve yapmayan erkeklerin yaÅŸam doyumu ve öz yeterlik düzeyleri. ERPA 2018 International Congresses on Education, 2018-06-28, 2018-07-01, İstanbul, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_010.pdf
32. TOROS, T.; ÖZEL, Y.; GEVİŞEN, İ., Hentbolcularda algılanan liderlik davranışının yaÅŸ ve deneyim açısından incelenmesi. ERPA 2018 International Congresses on Education, 2018-06-28, 2018-07-01, İstanbul, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_009.pdf
31. TOROS, T.; DÜĞENCİ, A.; ÖZMADEN, M., Plaj voleybolu sporcularında hedef yönelimleri, motivasyonel iklim ve yaÅŸam doyumunun incelenmesi. ERPA 2018 International Congresses on Education, 2018-06-28, 2018-07-01, İstanbul, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_008.pdf
30. TOROS, T.; ÅžEMÅžEK, N., Basketbolcuların durumluk kaygı düzeylerinin cinsiyet, yaÅŸ ve deneyim açısından incelenmesi. ERPA 2018 International Congresses on Education, 2018-06-28, 2018-07-01, İstanbul, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_007.pdf
29. TÜRKSOY, A.; GÜVENDİ, B.; TOROS, T., Amatör Lig Futbolcularında Sporda Ahlaktan UzaklaÅŸma, Güdüsel İklim ve Karar Verme. "World Congress of Sport Sciences Researches", 2017-11-23, 2017-11-26, Manisa, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_014.pdf
28. TÜRKSOY, A.; GÜVENDİ, B.; TOROS, T., Amatör Lig Futbolcularında Sporda Ahlaktan UzaklaÅŸma, Güdüsel İklim ve Karar Verme. World Congress of Sport Sciences Researches/Dünya Spor Bilimleri AraÅŸtırmaları Kongresi, 2017-11-23, 2017-11-26, Manisa, Türkiye, . 100
27. ETİLER, İ.; TOROS, T., Sekiz Haftalık Antrenmanda Sözel Geribildirimin, Basketbolda Turnike, Top Sürme, YaÅŸam Doyumu Ve Özyeterlik, Üzerine Etkisi. 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_015.pdf
26. KORKMAZ, C.; TOROS, T.; ÅžAHİN, İ., İşitme Engelliler Yaz Olimpiyatlarına Katılan Türk Milli Takımının Hedef Yönelimleri, Motivasyonel İklim Ve YaÅŸam Doyumlarının İncelenmesi. 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_016.pdf
25. TOY, A.; TÜRKMEN, E.; TOROS, T., GüreÅŸçilerin Hedef Yönelimlerinin Deneyim Süresi DeÄŸiÅŸkeni Açısından İncelenmesi. 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_017.pdf
24. toy, a.; türkmen, e.; TOROS, T., The Relationship of Goal Orientation of Wrestlers Was Examined in Terms of Years of Experience. 15.Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, ANTALYA, Türkiye, . 100
23. TOROS, T.; BULGURCUOÄžLU, A.; ETİLER, İ.; SOYER, F., Sekiz haftalık antrenmanda sözel geribildirimin, yaÅŸam doyumu ve özyeterlik üzerine etkisi. ERPA 2017 International Congresses on Education, 2017-05-18, 2017-05-21, BudapeÅŸte, Macaristan, 2017. 95
Scientific_Meetings_012.pdf
22. TOROS, T.; ETİLER, İ.; BULGURCUOÄžLU, A.; SOYER, F., Sekiz haftalık antrenmanda sözel geribildirimin, basketbolda turnike ve top sürme üzerine etkisi. ERPA 2017 International Congresses on Education, 2017-05-18, 2017-05-21, BudapeÅŸte, Macaristan, 2017. 95
Scientific_Meetings_013.pdf
21. TOROS, T.; YILDIZ, R.; KARAÇ, Y., PRELIMINARY FOR ADAPTING THE PERFORMANCE ENHANCEMENT ATTITUDE SCALE TO TURKISH FOR VOLLEYBALL PLAYERS. The 10th International Conference In Physical Education, Sports And Physical Therapy, 2016-11-18, 2016-11-20, Elazığ, Türkiye, 2016. 100
Scientific_Meetings_022.pdf
20. KORKMAZ, C.; YILDIZ, R.; AKIN, M.; TOROS, T., EXAMINATION OF THE LEVEL OF LIFE SATISFACTION AND GENERAL SELF-EFFICACY OF THE EMPLOYEES OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS IN PRIVATE EDUCATION INSTITUTIONS: MERSİN EXAMPLE. The 10th International Conference In Physical Education, Sports And Physical Therapy, 2016-11-18, 2016-11-20, Elazığ, Türkiye, 2016. 65
Scientific_Meetings_023.pdf
19. KAÇAY, Z.; TOROS, T.; SOYER, F., The Investigation of the Cognitive Flexibility Levels of the Basketball Players in Terms of Experience. International Social Science, Humanity and Education Research Congress (SSHERC-16), 2016-07-20, 2016-07-21, Bali, Endonezya, 2016. 100
Scientific_Meetings_027.pdf
18. KURTİÇ, N.; KAÇAY, Z.; SOYER, F.; TOROS, T., The Investigation of the Cognitive Flexibility Levels of the Cyclists in Terms of Gender. International Social Science, Humanity and Education Research Congress (SSHERC-16), 2016-07-20, 2016-07-21, Bali, Endonezya, 2016. 65
Scientific_Meetings_026.pdf
17. BALLIKAYA, E.; BARUT, A.; ÇİFTÇİ, F.; YILDIZ, R.; TOROS, T., Bisiklet Kullanan ve Trekking Yapan Bireylerin YaÅŸam Doyumu ve Özyeterliklerinin İncelenmesi. 3.Uluslararası Spor Bilimleri, Turizm ve Rekreasyon ÖÄŸrenci Kongresi, 2016-05-27, 2016-05-29, Gaziantep, Türkiye, 2016. 50
Scientific_Meetings_021.pdf
16. COCALAK, A.; YILDIZ, R.; ÖZCAN, B.; BARUT, A.; ÖZCAN, B.; TOROS, T., Futbol Hakemlerinin yaÅŸam Doyumu Düzeylerinin İncelenmesi. 3.Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon ÖÄŸrenci Kongresi, 2016-05-27, 2016-05-29, Gaziantep, Türkiye, 2016. 40
Scientific_Meetings_019.pdf
15. YILDIZ, R.; TOROS, T., Performans Arttırma Tutum ÖlçeÄŸi (PAT-Ö)'nin Türkçe'ye Uyarlama Sürecinin Ön Çalışması. 3.Uluslararası Spor Bilimleri, Turizm ve Rekreasyon ÖÄŸrenci Kongresi, 2016-05-27, 2016-05-29, Gaziantep, Türkiye, 2016. 100
Scientific_Meetings_018.pdf
14. KAHRAMAN, G.; YILDIZ, R.; ÖZCAN, B.; BARUT, A.; TOROS, T., Futbol Hakemlerinin genel Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi. 3.Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon ÖÄŸrenci Kongresi, 2016-05-27, 2016-05-29, Gaziantep, Türkiye, 2016. 50
Scientific_Meetings_020.pdf
13. TOROS, T.; SOYER, F.; KAÇAY, Z., Voleybolcularda Hedef Yönelimi, Motivasyonel iklim ve Kollektif Yeterlik İliÅŸkisi . The Eighth International Congress of Educational Research, 2016-05-05, 2016-05-08, Çanakkale, Türkiye, 2016. 100
Scientific_Meetings_025.pdf
12. KAÇAY, Z.; TOROS, T.; SOYER, F., Voleybolcularda Algılanan Antrenörlük Davranışı ve Takım Sargınlığı İliÅŸkisi. The Eighth International Congress of Educational Research, 2016-05-05, 2016-05-08, Çanakkale, Türkiye, 2016. 100
Scientific_Meetings_024.pdf
11. TOROS, T.; ALDEMİR, Y.; BARUT, A.; SARI, İ.; ETİLER, E., Self-Efficacy, Self-Esteem and Assertiveness Level Relationship in Terms of Gender and Time of Experience in Amateur Dancers. III. INTERNATIONAL EXERCISE and SPORT PSYCHOLOGY CONGRESS, 2015-10-23, 2015-10-25, İstanbul, Türkiye, 2015. 90
Scientific_Meetings_030.pdf
10. TOROS, T.; KONTER, E.; SARI, İ., Düzenli Egzersiz Yapan Bireylerin Cinsiyet ve Deneyim Sürelerine Göre Özyeterlik, Benlik Saygısı ve Atılganlıkları. Uluslararası Spor Bilimleri AraÅŸtırma Kongresi, 2015-09-10, 2015-09-13, Çanakkale, Türkiye, 2015. 100
Scientific_Meetings_041.pdf
9. SARIKABAK, M.; SARI, İ.; KOLAYİŞ, H.; TOROS, T., Perfectionism and Motivation in Athletes: Negative Effect of Maladaptive Perfectionism on Motivation. GAI International Academic Conferences Proceedings, 2015-09-06, 2015-09-09, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2015. 65
Scientific_Meetings_028.pdf
8. SOYER, F.; TOROS, T.; KAÇAY, Z., The Relation of Self-Efficacy, Self-Esteem and Assertiveness Levels in Terms of Gender and Duration of Experience in Handball Players. GAI International Academic Conferences Proceedings, 2015-09-06, 2015-09-09, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2015. 100
Scientific_Meetings_029.pdf
7. SOYER, F.; TOROS, T.; ROTİCH, J.; KAYA, H.; KAÇAY, Z., Basketbol Antrenörlerinde Duygusal Zekâ ve YaÅŸam Doyumu İliÅŸkisi. ERPA International Congresses on Education 201, 2015-06-04, 2015-06-07, Atina, Yunanistan, 2015. 80
Scientific_Meetings_039.pdf
6. DEMİREL, M.; KAYA, H.; KAYA, A.; TOROS, T.; SOYER, F., Sporda Batıl İnanç EÄŸilimi ile Algılanan Stres Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi. ERPA International Congresses on Education 2015, 2015-06-04, 2015-06-07, Atina, Yunanistan, 2015. 60
Scientific_Meetings_038.pdf
5. ESKİLER, E.; ÇELİK, N.; TOROS, T.; DEMİREL, M.; SOYER, F., Üniversite ÖÄŸrencilerindeki Mizah Tarzları ile Utangaçlık Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi. ERPA International Congresses on Education 2015, 2015-06-04, 2015-06-07, Atina, Yunanistan, 2015. 70
Scientific_Meetings_036.pdf
4. DEMİREL, D.; ÇELİK, N.; TOROS, T.; DEMİREL, M.; SOYER, F., Üniversite ÖÄŸrencilerinde KonuÅŸma Kaygısı ve Utangaçlık Arasındaki İliÅŸkinin Belirlenmesi. ERPA International Congresses on Education 2015, 2015-06-04, 2015-06-07, Atina, Yunanistan, 2015. 70
Scientific_Meetings_037.pdf
3. KAÇAY, Z.; TOROS, T.; SOYER, F.; KAYA, H., Voleybolcularda Duygusal Zeka ve Yaşam Doyumu Ilişkisi. ERPA International Congresses on Education 2015, 2015-06-04, 2015-06-07, Atina, Yunanistan, 2015. 85
Scientific_Meetings_035.pdf
2. TOROS, T., DO PARENTAL ATTITUDES OF BASKETBALL COACHES EFFECT TO THEIR PERCEPTION OF LEADERSHIP AND LIFE SATISFACTION?. 13. International Sport Sciences Congress, 2014-11-07, 2014-11-09, Konya, Türkiye, 2014. 100
Scientific_Meetings_043.pdf
1. SARI, İ.; EKİCİ, S.; SOYER, F.; TOROS, T., Takım BirlikteliÄŸi ve Hedef Yönelimi Arasındaki İliÅŸki: Plaj Hentbolcuları Üzerinde Bir AraÅŸtırma. 55.ICHPER.SD Dünya Kongresi ve Sergisi, 2013-12-19, 2013-12-21, İstanbul, Türkiye, 2013. 65
Scientific_Meetings_044.pdf
1. TOROS, T.; GÜNGÖR, V., NEW METHOD IN PSYCHOLOGICAL ANALYSIS FOR IMPROVING PERFORMANCE OF PLAYER IN BASKETBALL WITH COLLABORATION OF INFORMATION TECHNOLOGIES. 13.International Sport Sciences Congress, 2014-11-07, 2014-11-09, Konya, Türkiye, 2014. 50
Scientific_Meetings_042.pdf
5. ÖZCAN, B.; TOROS, T.; BEKTAÅž, E.; DEMİR, A.; MİMAN, M.; ÖZCAN, D., DövüÅŸ Sporları Antrenörlerinde Duygusal Zeka ve YaÅŸam Doyumu İliÅŸkisi. 8.Ulusal Spor Bilimleri ÖÄŸrenci Kongresi, 2015-05-14, 2015-05-16, Mersin, Türkiye, 2015. 37
Scientific_Meetings_040.pdf
4. BİLGİÇ, G.; TOROS, T.; BARUT, A.; ETİLER, İ., Futbol Taraftarlarının Atılganlık Düzeyi ve Benlik Saygısı İliÅŸkisi. 8.Ulusal Spor Bilimleri ÖÄŸrenci Kongresi, 2015-05-14, 2015-05-16, Mersin, Türkiye, 2015. 42
Scientific_Meetings_034.pdf
3. TOY, A.; TOROS, T., GüreÅŸçilerin YaÅŸam Doyumlarının YaÅŸ ve Deneyim Açısından İncelenmesi. 8.Ulusal Spor Bilimleri ÖÄŸrenci Kongresi, 2015-05-14, 2015-05-16, Mersin, Türkiye, 2015. 50
Scientific_Meetings_032.pdf
2. ETİLER, İ.; TOROS, T.; ÖZCAN, B.; KORKMAZ, C.; TÜREDİ, E., Karate ve Tekvandocuların Duygusal Zeka ve YaÅŸam Doyumu İliÅŸkisi. 8. Ulusal Spor Bilimleri ÖÄŸrenci Kongresi, 2015-05-14, 2015-05-16, Mersin, Türkiye, 2015. 40
Scientific_Meetings_031.pdf
1. SALTIK, D.; TOROS, T.; TOY, A., Futbolcularda Algılanan Antrenörlük Davranışı, Takım Sargınlığı ve Kollektif Yeterlik İliÅŸkisi. 8.Ulusal Spor Bilimleri ÖÄŸrenci Kongresi, 2015-05-14, 2015-05-16, Mersin, Türkiye, 2015. 50
Scientific_Meetings_033.pdf
2. 4. Uluslararası Mersin Bilim Şenliği, Diğer (Uluslararası), Proje No: 218B595, 120 TL, Yürütücü, 2019,Tamamlandı. 0
Projects_005.pdf
1. 818725 numaralı "International Mersin Science Night (MERSCIN) projesinde yürütücülüğünü yaptığım "Her Sporcu Özeldir" , H2020, Proje No: 818725, 120 EUR, Yürütücü, 2019,Tamamlandı. 0
http://merscin.org
1. 818725 nolu İnternational Mersin Science Night (MERSCIN)-Her Sporcu Özeldir isimli atölye., H2020, Proje No: , 180000 EUR, Araştırmacı, 2020,Tamamlandı. 0
16. SABRİ GÖÇTÜ, Futbol hakemlerinin durumluk kaygı düzeyleri, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
15. CEVHER SÖNMEZ, Olimpiyatlardan günümüze spor müsabakalarında saldırganlığın ve ÅŸiddetin incelenmesi , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Toros Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
14. SAADET YILDIZ, Üniversite süper lig basketbol oyuncularının hedef yönelimi ve algılanan motivasyonel iklim düzeylerinin incelenmesi , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
13. BURCU ÖZCAN, Egzersiz yapan ve yapmayan obez kadınların yaÅŸam doyumu ve öz yeterlik düzeyleri, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
12. İBRAHİM EFE ETİLER, Sekiz haftalık antrenmanda sözel geribildirimin, basketbolda turnike, top sürme, yaÅŸam doyumu ve özyeterlik, üzerine etkisi , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
11. İDİL MAÄžARACI, Spor sakatlığı yaÅŸayan ve yaÅŸamayan aktif futbolcularda hedef yönelimleri, motivasyonel iklim ve yaÅŸam doyumunun incelenmesi , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
10. RABİA YILDIZ, Performans Arttırma Tutum ÖlçeÄŸi'nin Türk sporcularına uyarlama çalışması ve sporcuların dopinge yönelik tutumlarının incelenmesi , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
9. CELALETTİN UZUNER, YönlendirimiÅŸ imgelem uygulamaları , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Toros Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
8. MEHMET ÇELİK, Rehber öÄŸretmenlerin tükenmiÅŸlik düzeylerinin bazı deÄŸiÅŸkenler açısından incelenmesi (Diyarbakır ili örneÄŸi), Sosyal Bilimler Enstitüsü, Toros Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
7. SERDAR ONUR KOLUKISA, Antrenörlerde zihinsel saÄŸlamlılık üzerine yapılan çalışmaların incelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Toros Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
6. MUSA EROÄžLU, 0-6 yaÅŸ çocuÄŸa sahip anne babaların sosyo-ekonomik durumlarının ve benlik saygılarının çocuk yetiÅŸtirme tutumlarına etkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Toros Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp#top2
5. EROL TÜREDİ, Özyeterlik, benlik saygısı ve atılganlık düzeyi iliÅŸkisi: Cinsiyet ve deneyim süresi açısından resmi okul ve özel okul öÄŸretmenleri üzerine bir araÅŸtırma , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Toros Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
4. PINAR KIVILCIM, ÖÄŸretmenlerde iÅŸ doyumu, özyeterlik inancı ve yaÅŸam doyumu iliÅŸkisinin karşılaÅŸtırılması , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Toros Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
3. ALİ BURAK TOY, Serbest ve grekoromen stil güreÅŸçilerin hedef yönelimi ve yaÅŸam doyumu iliÅŸkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Hitit Üniversitesi, Tamamlandı. 150
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
2. HAVVA DUYGU AKÇAY ÖZCAN, Ergenlerde biliÅŸsel esneklik ile özyeterlik arasındaki iliÅŸkinin incelenmesi , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Toros Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
1. ENDER BEKTAÅž, Üniversite öÄŸrencilerinde duygusal zeka ve yaÅŸam doyumu iliÅŸkisi (Facebook kullananlar üzerine bir araÅŸtırma), Sosyal Bilimler Enstitüsü, Toros Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp#top2
1. ALİ İLHAN BARUT, Farklı hedef yönelimlerine sahip unilig erkek basketbolcularının algılanan liderlik davranışı ve antrenör davranışlarını deÄŸerlendirmelerinin karşılaÅŸtırılması , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
1. SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ , [ 2019 : 0 ] . 0
1. SÖZEL BİLDİRİ ÖDÜLÜ EGZERSİZ VE SPOR PSİKOLOJİSİ DERNEĞİ, 2022-05-13, ANTALYA, Türkiye. 50
1. Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu, , , Türkiye. 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | ANT 3104 | Uzmanlık Dalı Teknik - Taktik | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 3-2-4 |
Güz | ANT 4102 | Uzmanlık Dalı Antrenörlük Uygu | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 2-6-5 |
Güz | ANT 2106 | Spor Psikolojisi | Spor Bilimleri Fakültesi | Antrenörlük EÄŸitimi | 3-0-3 |
Güz | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BES 589 | Spor Psikolojisinin Temelleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 2-2-3 |
Güz | BES 591 | Egzersiz Psikolojisinin Temell | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | BES 675 | Spor Egzersiz ve Performans Ps | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | ANT 2204 | Uzmanlık Dalı Özel Antrenman B | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 2-2-3 |
Bahar | ANT 2205 | Sporda Etik ve Olimpizm | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 2-0-2 |
Bahar | ANT 2203 | Antrenörlük Psikolojisi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 2-0-2 |
Bahar | SEC 2214 | 3X Basketbol | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 2-0-2 |
Bahar | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | BES 669 | Egzersiz Psikolojisi Kuram ve | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Bahar | BES 667 | Spor Psikolojisi Kuram ve Uygu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 2-2-3 |
Bahar | BES 597 | Olimpizm ve Fair - Play | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Bahar | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | ANT 2106 | Spor Psikolojisi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 3-0-3 |
Güz | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | BES 675 | Spor Egzersiz ve Performans Ps | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Güz | BES 591 | Egzersiz Psikolojisinin Temell | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | BES 589 | Spor Psikolojisinin Temelleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 2-2-3 |
Güz | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | ANT 2203 | Antrenörlük Psikolojisi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 2-0-2 |
Bahar | BES 669 | Egzersiz Psikolojisi Kuram ve | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Bahar | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | BES 667 | Spor Psikolojisi Kuram ve Uygu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 2-2-3 |
Bahar | BES 597 | Olimpizm ve Fair - Play | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | ANT 2106 | Spor Psikolojisi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 3-0-3 |
Güz | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | BES 675 | Spor Egzersiz ve Performans Ps | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Güz | BES 591 | Egzersiz Psikolojisinin Temell | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | BES 589 | Spor Psikolojisinin Temelleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 2-2-3 |
Güz | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | ANT 2203 | Antrenörlük Psikolojisi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 2-0-2 |
Bahar | SEC 2214 | 3X Basketbol | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 2-0-2 |
Bahar | BES 597 | Olimpizm ve Fair - Play | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Bahar | BES 669 | Egzersiz Psikolojisi Kuram ve | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Bahar | BES 667 | Spor Psikolojisi Kuram ve Uygu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 2-2-3 |
Bahar | SEM DR | Seminer ( Dr ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | ANT 2106 | Spor Psikolojisi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 3-0-3 |
Güz | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SEM DR | Seminer ( Dr ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BES 675 | Spor Egzersiz ve Performans Ps | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Güz | BES 589 | Spor Psikolojisinin Temelleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 2-2-3 |
Güz | BES 591 | Egzersiz Psikolojisinin Temell | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SEC 2214 | 3X Basketbol | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 2-0-2 |
Bahar | ANT 2203 | Antrenörlük Psikolojisi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 2-0-2 |
Bahar | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | BES 592 | Beceri ÖÄŸreniminin Temelleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | BES 670 | Beceri ÖÄŸrenimi Kuram ve AraÅŸt | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Bahar | BES 590 | Motor GeliÅŸimin Temelleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | ANT 2106 | Spor Psikolojisi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 3-0-3 |
Güz | SYO401 | Mezuniyet Projesi I | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-2-3 |
Güz | BES 667 | Spor Psikolojisi Kuram ve Uygu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 2-2-3 |
Güz | BES 589 | Spor Psikolojisinin Temelleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 2-2-3 |
Güz | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | BES 591 | Egzersiz Psikolojisinin Temell | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | BES 670 | Beceri ÖÄŸrenimi Kuram ve AraÅŸt | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Bahar | SEM DR | Seminer ( Dr ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BES 668 | Motor GeliÅŸimi Kuram ve AraÅŸtı | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Bahar | BES 592 | Beceri ÖÄŸreniminin Temelleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | OSD | 3 X 3 Basketbol | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | 3 X 3 Basketbol | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | 3 X 3 Basketbol | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | BES 669 | Egzersiz Psikolojisi Kuram ve | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor | 3-0-3 |
Güz | BES 589 | Spor Psikolojisinin Temelleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor | 2-2-3 |
Güz | BES 667 | Spor Psikolojisi Kuram ve Uygu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor | 2-2-3 |
Güz | BES 591 | Egzersiz Psikolojisinin Temell | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor | 3-0-3 |
Güz | OSD | 3 X 3 Basketbol | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | 3 X 3 Basketbol | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BES-576 | Performans Yükseltmede Psikolo | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor | 2-1-3 |
Bahar | BES-637 | Spor Psikolojisinde Makale İnc | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor | 3-0-3 |
Bahar | BES-618 | Egzersiz Psikolojisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor | 3-0-3 |
Bahar | BES-562 | Fizyolojik Psikoloji | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor | 2-1-3 |
Güz | HEM 111 | Psikoloji | İçel SaÄŸlık Yüksekokulu | HemÅŸirelik | 2-0-2 |
Güz | HEM 111 | Psikoloji | İçel SaÄŸlık Yüksekokulu | HemÅŸirelik | 2-0-2 |
Güz | BES-505 | ÇaÄŸdaÅŸ Psikoloji Kurumları | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor | 2-1-3 |
Güz | BES 544 | ÖÄŸrenme Psikolojisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor | 2-1-3 |
Güz | OSD | Spor Psikolojisi Kuramları | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | ||||||
|
|||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK 1002 | |||||||
|
|||||||
H2020 Projesi | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||
|
|||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||||
|
|||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||||||
|
|||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||||
|
|||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Patent | Uluslararası patent | ||||||
|
|||||||
Ulusal patent | |||||||
|
|||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
|||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||||
|
|||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||||
|
|||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||||||
|
|||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||||
|